« powrót do strony głównej

Microsoft Excel – przydatne funkcje

Autor: Michał Stasiak / Data publikacji: 25.09.2017 / Data aktualizacji: 20.08.2021

Sztuczki w programie Excel

Microsoft Excel to jedna z najczęściej używanych aplikacji do wykonywania różnego rodzaju obliczeń, zestawień finansowych, raportów czy wykresów. W prosty sposób pozwala na tworzenie tabel do przechowywania przeróżnych danych. Istotne znaczenie mają też formuły matematyczne, które przyspieszają pracę oraz pozwalają na automatyzację działań. Na przestrzeni lat Excel ewoluował, a obecnie wersja 2016 wchodzi w skład usługi Office 365. Dzięki temu, mamy m.in. możliwość współpracy z innymi nad danym arkuszem w czasie rzeczywistym. Przyjazny interfejs oraz bogata funkcjonalność sprawia, że jest on wciąż jednym z najchętniej wybieranych arkuszy kalkulacyjnych na rynku. Sprawdź, jak nowe funkcje programu Microsoft Excel 2016 (wchodzącego w skład usługi Office 365) mogą pomóc Ci w codziennej pracy!

Skontaktuj się z nami




    *pole wymagane

    Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

    Zostaw swoje dane,
    oddzwonimy błyskawicznie.

    Zaufali nam

    Partnerzy technologiczni