Sprzedaż i marketing
Wykorzystaj funkcjonalności wspomagające obsługę potencjalnych i obecnych klientów w Business Central, dzięki którym możesz skrócić czas od wyceny do otrzymania zapłaty, wykorzystując siłę połączonych funkcjonalności sprzedaży z księgowością.
Pracownicy sprzedaży i marketingu, nie wychodząc z Microsoft Outlook, mają wgląd w stan rozrachunków, aktualne oferty, zamówienia oraz historię współpracy pochodzącą z Business Central. Z łatwością z tego miejsca mogą tworzyć dokumenty powiązane, takie jak oferty, zamówienia czy faktury, uruchamiając tym samym procesy realizacyjne w systemie.


Zdefiniuj procesy sprzedaży, aby lepiej monitorować efektywność na poszczególnych etapach i punktach styku z klientem, podejmując bardziej świadome decyzje i lepsze rezultaty sprzedaży,
Usprawnij pracę biura obsługi klienta oraz pracownikom sprzedaży, umożliwiając podgląd i rejestrowanie zdarzeń systemu ERP wprost w Microsoft Outlook,
Uzyskaj pełny przegląd komunikacji z klientem od momentu pozyskania zapytania do realizacji zamówienia,
Zarządzaj sprawniej warunkami handlowymi z klientami, wykorzystując funkcjonalność Zamówień zbiorczych, cenników oraz poziomów rabatowania,
Skupiaj się na szansach sprzedaży biorąc pod uwagę potencjalne przychody i możliwości.
Funkcjonalności modułu Sprzedaż i marketing
w Dynamics 365 Business Central
- Zarządzanie kontaktami – firmy, osoby,
- Segmentacja kontaktów,
- Zarządzanie szansami sprzedaży,
- Kampanie marketingowe,
- Śledzenie wiadomości email,
- Interakcje z klientami,
- Możliwość zintegrowania z Dynamics 365 Sales.
Porozmawiajmy o tym,
jak wspomóc Twój biznes
Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?
Pokaż telefon...