Microsoft Dealer Management System (DMS)

Nasze rozwiązanie to kompleksowa platforma oprogramowania oparta na technologii Microsoft, która obejmuje wszystkie procesy związane z handlem w branży samochodowej. Wykorzystując najnowszą wersję oprogramowania klasy ERP - Microsoft Dynamics 365 Business Central, nasz system oferuje zaawansowane funkcje, które zostały rozszerzone o dodatkowe funkcjonalności, aby zapewnić pełne wsparcie informatyczne dealerom samochodowym.

Dealer Managment System DMS
salon samochodowy Dealer Managment System DMS

Pełne wsparcie salonów dealerskich

Salony dealerskie stoją przed wyzwaniem jakim jest profesjonalna obsługa klienta, przy jednoczesnej konieczności kontroli wielu procesów biznesowych związanych m.in. z zamawianiem części zamiennych, obsługą serwisową, finansami i komunikacją z systemami dostawcy. ​ ​

Microsoft Dealer Management System to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla salonów dealerskich, które łączy zaawansowane funkcje systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central z funkcjonalnościami, które są niezbędne do sprawnej obsługi tego biznesu.​

Obsługa najważniejszych obszarów Twojego biznesu

system do sprzedaży samochodów

Sprzedaż samochodów

Łatwe zarządzanie sprzedażą nowych i używanych pojazdów. Dealer Management System pozwala w prosty sposób przygotować ofertę czy zaplanować wydanie pojazdu. Dzięki przypomnieniom sprzedawca wie, jakie dalsze kroki powinien podjąć i kiedy skontaktować się z danym klientem.

Ewidencja pojazdów

Ewidencja w systemie za pomocą numeru identyfikacyjnego VIN pozwala na zarządzanie danymi dotyczącymi pojazdów. Otrzymujesz pełną historię samochodu, począwszy od procesu sprzedaży, po wszystkie przeglądy i naprawy serwisowe.

dms

Komunikacja z producentami

Pozwala za pomocą różnych protokołów wymieniać się danymi dotyczącymi części i samochodów. Przykłady takiej wymiany danych to automatyczne generowanie zamówień zakupu, odnawianie stanów magazynowych czy aktualizacja statusów zamówienia.

Zarządzanie finansami

Łatwe zarządzanie księgowością i finansami w jednym narzędziu. Zyskujesz dostęp do wszystkich danych finansowych w czasie rzeczywistym. Szybki i dokładny proces raportowania oraz wartościowe analizy biznesowe pozwalają sprawnie reagować na zmiany i efektywnie zarządzać kluczowymi procesami.

service dealer management system dms

Części zamienne

Przydatne narzędzie do szybkiego i przejrzystego zarządzania częściami zamiennymi: od wstępnego zapotrzebowania, zamówienia zakupu i zaopatrzenia, po prognozowanie i sprzedaż. System przechowuje szczegółowe informacje o stanach magazynowych, rezerwacjach części do sprzedaży i serwisie.

microsoft dealer management system DMS

Serwis i przeglądy

Dealer Management System zapewnia pełny przegląd całego cyklu posprzedażowego. Pozwala na zarządzanie terminami usług, umowami serwisowymi, śledzenie pracy oraz fakturowanie. Pomaga zwiększyć jakość obsługi posprzedażowej, udostępniając szczegółową historię serwisową każdego pojazdu, status naprawy, dane dotyczące umów itp.

dealer management system DMS

Business Intelligence

Analizy biznesowe i raporty dają możliwość przekształcania surowych danych w wiedzę biznesową i podejmowania strategicznych działań. Dzięki Dealer Management System otrzymujesz gotowe funkcje raportowania i analizy, które pomogą Ci w podejmowaniu kluczowych dla Twojego biznesu decyzji.

CRM

DMS ułatwia zarządzanie relacjami z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz umożliwia ich klasyfikację według wielu kryteriów. Daje kontrolę nad bieżącymi kampaniami oraz możliwość analizy każdego potencjalnego klienta pod kątem szansy sprzedaży.

Dealer Management System - standardowe funkcjonalności

Funkcjonalność
Sprzedaż pojazdów
Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
Planowanie wydań pojazdów
Przypomnienia o dalszych działaniach
Potwierdzenie e-mail
CRM
Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Zarządzanie segmentami
Organizacja wydarzeń
Śledzenie wszystkich interakcji z klientem, etc.
Marketing ROI według określonych działań
Serwis i przeglądy
Zarządzanie umowami serwisowymi (płatnymi z góry)
Rejestracja napraw wykonanych przez podwykonawców
Śledzenie standardowych i rozszerzonych gwarancji
Kampanie serwisowe producenta
Zamówienia wewnętrzne
Wystawianie faktur ze zlecenia serwisowego dla więcej niż jednego klienta
W pełni zautomatyzowane zarządzanie serwisem i częściami
Automatyczna rezerwacja części zamiennych
Integracja interfejsu OEM (oryginalnego producenta wyposażenia)
Montaż i demontaż pojazdów
Pełna historia serwisowa pojazdu
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do Działu części zamiennych oraz monitorowanie realizacji zamówienia
Operacje serwisowe i pakiety serwisowe: standardowe rodzaje napraw producenta dla określonej marki, modelu i wersji pojazdu
Dostosowana lista cen w zależności od strefy serwisowej i typu - operacja, pakiet operacji, usługa zewnętrzna, ubezpieczalnia
Typy zamówień serwisowych - ogólne naprawy, warsztat blacharski, warsztat lakierniczy, serwis zewnętrzny itp.
Planowanie zasobów i umiejętności zasobów
Usługi zewnętrzne
Listy cen/rabaty dla konkretnych klientów
Przepływ dokumentów: harmonogramowanie, oferty, zamówienia, faktury,
Raport o produktywności i wydajności zasobów
Przydzielanie zadań doradcom serwisowym
Rejestracja czasu mechaników przy użyci urządzeń mobilnych
Powiadomienia SMS
Części zamienne
Item master - katalogi producenta, zarządzanie cenami, elastyczna konfiguracja szablonów
Automatyczne tworzenie zapasów na podstawie informacji z katalogu dostawcy i transakcje międzyfirmowe
Łatwe importowanie cen i rabatów
System kodów kreskowych
Obsługa inwentaryzacji za pomocą urządzeń mobilnych lub czytników kodów kreskowych
Automatyczna rezerwacja
Utrzymywanie różnych list cen i rabatów dla różnych typów zamówień, zarówno sprzedaży, jak i zakupów
Analiza ABC w celu uzyskania klarownego podziału na części najczęściej rotujące
Obliczanie cen zakupu i/lub sprzedaży na podstawie reguł
Integracje OEM
Wysyłka zapotrzebowania do dostawcy
Dystrybucja stanów magazynowych
Pełna kontrola nad przetwarzaniem zapasów
Optymalizacja stanów magazynowych
Generowanie planu zakupów
Obsługa zaległych zamówień
Obliczanie optymalnych ilości zamówień
Śledzenie i powiadomienia o zamówieniach części
Raportowanie szczegółowe
Inteligentne zarządzanie przyjęciem i śledzeniem części
Unikanie braków w magazynie
Śledzenie kosztów
Powiadomienia e-mail i SMS
Integracja z Shopify
Finanse
Zarządzanie finansami
Księgowość
Budżetowanie
Środki trwałe
Konsolidacja
Raportowanie
Analizy i Raporty Power BI
Analiza biznesowa
Raporty sprzedaży według marki, modelu, sprzedawcy, regionu i innych
Raport sprzedaży według charakterystyki samochodu - liczba siedzeń, silnik, kolor itp.
Efektywność działu serwisu
Analiza ABC
Trendy przychodów i wydatków wg. linii produktów, lokalizacji, regionów itp.
Analiza porównawcza - budżet do rzeczywistych wyników
Analiza reklamacji
Komunikacja z producentami
Import cenników dostawcy dla części, akcesoriów i zamienników
Eksport stanów magazynowych
Import faktur zakupu od dostawców
Wysyłka potwierdzenia zamówienia do dostawcy
Import potwierdzenia dostawy od dostawcy (PZ)
Dane dostawy
Integracja z systemem gwarancyjnym
Integracja do wymiany danych z oprogramowaniem specjalistycznym
Import plików operacyjnych
Śledzenie napraw w czasie rzeczywistym
Aktualizacja informacji dotyczących zamówionych pojazdów, dat, statusu i faktur
Szczegółowe dane dotyczące parametrów pojazdu (wkrótce)
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Sprzedaż pojazdów
Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
Planowanie wydań pojazdów
Przypomnienia o dalszych działaniach
Potwierdzenie e-mail
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
CRM
Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Zarządzanie segmentami
Organizacja wydarzeń
Śledzenie wszystkich interakcji z klientem, etc.
Marketing ROI według określonych działań
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Serwis i przeglądy
Zarządzanie umowami serwisowymi (płatnymi z góry)
Rejestracja napraw wykonanych przez podwykonawców
Śledzenie standardowych i rozszerzonych gwarancji
Kampanie serwisowe producenta
Zamówienia wewnętrzne
Wystawianie faktur ze zlecenia serwisowego dla więcej niż jednego klienta
W pełni zautomatyzowane zarządzanie serwisem i częściami
Automatyczna rezerwacja części zamiennych
Integracja interfejsu OEM (oryginalnego producenta wyposażenia)
Montaż i demontaż pojazdów
Pełna historia serwisowa pojazdu
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do Działu części zamiennych oraz monitorowanie realizacji zamówienia
Operacje serwisowe i pakiety serwisowe: standardowe rodzaje napraw producenta dla określonej marki, modelu i wersji pojazdu
Dostosowana lista cen w zależności od strefy serwisowej i typu - operacja, pakiet operacji, usługa zewnętrzna, ubezpieczalnia
Typy zamówień serwisowych - ogólne naprawy, warsztat blacharski, warsztat lakierniczy, serwis zewnętrzny itp.
Planowanie zasobów i umiejętności zasobów
Usługi zewnętrzne
Listy cen/rabaty dla konkretnych klientów
Przepływ dokumentów: harmonogramowanie, oferty, zamówienia, faktury,
Raport o produktywności i wydajności zasobów
Przydzielanie zadań doradcom serwisowym
Rejestracja czasu mechaników przy użyci urządzeń mobilnych
Powiadomienia SMS
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Części zamienne
Item master - katalogi producenta, zarządzanie cenami, elastyczna konfiguracja szablonów
Automatyczne tworzenie zapasów na podstawie informacji z katalogu dostawcy i transakcje międzyfirmowe
Łatwe importowanie cen i rabatów
System kodów kreskowych
Obsługa inwentaryzacji za pomocą urządzeń mobilnych lub czytników kodów kreskowych
Automatyczna rezerwacja
Utrzymywanie różnych list cen i rabatów dla różnych typów zamówień, zarówno sprzedaży, jak i zakupów
Analiza ABC w celu uzyskania klarownego podziału na części najczęściej rotujące
Obliczanie cen zakupu i/lub sprzedaży na podstawie reguł
Integracje OEM
Wysyłka zapotrzebowania do dostawcy
Dystrybucja stanów magazynowych
Pełna kontrola nad przetwarzaniem zapasów
Optymalizacja stanów magazynowych
Generowanie planu zakupów
Obsługa zaległych zamówień
Obliczanie optymalnych ilości zamówień
Śledzenie i powiadomienia o zamówieniach części
Raportowanie szczegółowe
Inteligentne zarządzanie przyjęciem i śledzeniem części
Unikanie braków w magazynie
Śledzenie kosztów
Powiadomienia e-mail i SMS
Integracja z Shopify
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Finanse
Zarządzanie finansami
Księgowość
Budżetowanie
Środki trwałe
Konsolidacja
Raportowanie
Analizy i Raporty Power BI
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Analiza biznesowa
Raporty sprzedaży według marki, modelu, sprzedawcy, regionu i innych
Raport sprzedaży według charakterystyki samochodu - liczba siedzeń, silnik, kolor itp.
Efektywność działu serwisu
Analiza ABC
Trendy przychodów i wydatków wg. linii produktów, lokalizacji, regionów itp.
Analiza porównawcza - budżet do rzeczywistych wyników
Analiza reklamacji
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Komunikacja z producentami
Import cenników dostawcy dla części, akcesoriów i zamienników
Eksport stanów magazynowych
Import faktur zakupu od dostawców
Wysyłka potwierdzenia zamówienia do dostawcy
Import potwierdzenia dostawy od dostawcy (PZ)
Dane dostawy
Integracja z systemem gwarancyjnym
Integracja do wymiany danych z oprogramowaniem specjalistycznym
Import plików operacyjnych
Śledzenie napraw w czasie rzeczywistym
Aktualizacja informacji dotyczących zamówionych pojazdów, dat, statusu i faktur
Szczegółowe dane dotyczące parametrów pojazdu (wkrótce)
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności

Wsparcie kluczowych działów firmy

Dział serwisu

  • Różne poziomy uprawnień dla użytkowników systemu usprawniają zarządzanie pracą.
  • Dostęp do bieżącej informacji na temat stanu robót w toku (RWT).
  • Moduł doposażenia umożliwia automatyczne rozliczenie kosztów.
  • Intuicyjny panel serwisowy.
  • Łatwe raportowanie rozliczeń z doradcami serwisowymi i mechanikami.

Dział serwisu

Dział części

  • Dostęp w postaci elektronicznej do pełnego łańcucha zamienników dostarczanych przez producentów
  • Możliwość definiowania cen i rabatów zależnie od producentów, a także rodzaju klientów
  • Przyspieszenie procesów magazynowych dzięki pełnej identyfikowalności zamówionych części w powiązaniu z zamówieniem sprzedaży lub zleceniem serwisowym.
  • Dostęp do informacji na temat realnej marży.
  • Integracja ze sklepami internetowymi.
  • Śledzenie i raportowanie sprzedaży z uwzględnieniem wielu kryteriów np. producent, czas, rodzaj klienta.

Dział części

Zapasy

1/3

Dostęp do katalogu części w systemie Dealer Management System umożliwia łatwe i szybkie wyszukiwanie części, co przekłada się na lepszą obsługę klientów i skrócenie czasu realizacji zamówień. Dodatkowo, pracownicy zyskują pełen wgląd w historię zakupów klienta oraz ewentualne problemy z produktami, co ułatwia proces diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych. Taki dostęp pozwala także na bardziej efektywne zarządzanie zamówieniami oraz magazynem, co może przekładać się na zwiększenie zysków i poprawę wizerunku firmy.

Dealer Managment System DMS panel
widok Dealer Managment System dla dilerów
business intelligence dla dealer management dms system sieci dilerskich

Dynamics 365 Business Central jest częścią rodziny produktów Microsoft, w tym Microsoft 365 i Power Platform.

1/10
microsoft power point
one note
microsoft sharepoint
Dynamics-365-Sales-crm Microsoft
power bi erp business intelligence
power apps
power automate
erp-logo
microsoft power point
one note
microsoft sharepoint
Dynamics-365-Sales-crm Microsoft
power bi erp business intelligence
power apps
power automate

Outlook

Twórz nowe kontakty i oferty dla swoich klientów bezpośrednio z Microsoft Outlook oraz miej podgląd na bieżący stan rozrachunków i otwartych dokumentów powiązanych z Klientem.

integracja bc z outlook Microsoft Dynamics 365 Business Central

Teams

Integracja Business Central z Teams umożliwia wymianę informacji zawartych w systemie ERP bezpośrednio w Teamsach.

microsoft teams i Dynamics 365 Business Central

Excel

Dane zawarte w Business Central możesz wygodnie analizować i edytować w arkuszach Excel.

integracja dynamis 365 business central z excel
microsoft power point

Power Point

Wspólnie pracuj nad prezentacjami dla Klientów, korzystaj z obszernej biblioteki gotowych szablonów lub twórz autorskie projekty.

power point and Microsoft Dynamics 365 Business Central
one note

One Note

Twórz notatki ze spotkań i listy zadań oraz udostępniaj je w zespole.

OneNote microsoft
microsoft sharepoint

SharePoint

Przechowuj i udostępniaj pliki wykorzystywane w systemie ERP. Współpracuj z innymi w czasie rzeczywistym.

sharepoint ms
Dynamics-365-Sales-crm Microsoft

Dynamics

Korzystaj z integracji z pozostałymi produktami rodziny Dynamics i pracuj na wspólnych, aktualnych danych.

Dostęp do systemu Dynamics 365 Business Central
power bi erp business intelligence

Power BI

Efektywną analizę danych zawartych w Business Central zapewnią Ci dedykowane raporty, wbudowane w interfejs i połączone z kartotekami.

raporty biznesowe w Microsoft Dynamics 365 Business Central
power apps

Power Apps

Aplikacje biznesowe zintegrowane z Business Central pomogą Ci usprawnić procesy w Twojej firmie.

power apps dla małych i średnich firm
power automate

Power Automate

Pozwala na automatyzację powtarzalnych procesów, np. automatyczny zapis faktury przychodzącej na maila, w odpowiedniej bibliotece na Sharepoint.

power automate ms
1/10

Wybierz rozwiązania sprawdzone i niezawodne. Z systemem od Microsoft możesz mieć pełne przekonanie, że Twoje oprogramowanie będzie zawsze na bieżąco i nie będziesz musiał obawiać się tzw. długu technologicznego.

Dodatkowo, nieocenionym atutem aplikacji z rodziny Microsoft Dynamics 365 jest ich dynamiczny rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji.

Nav24 kontakt business central erp system

Zostaw kontakt, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat rozwiązania dla sieci dealerskich Microsoft Dealer Management System

* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń