Microsoft Dealer Management System (DMS)
Nasze rozwiązanie to kompleksowa platforma oprogramowania oparta na technologii Microsoft, która obejmuje wszystkie procesy związane z handlem w branży samochodowej. Wykorzystując najnowszą wersję oprogramowania klasy ERP - Microsoft Dynamics 365 Business Central, nasz system oferuje zaawansowane funkcje, które zostały rozszerzone o dodatkowe funkcjonalności, aby zapewnić pełne wsparcie informatyczne dealerom samochodowym.


Pełne wsparcie salonów dealerskich
Salony dealerskie stoją przed wyzwaniem jakim jest profesjonalna obsługa klienta, przy jednoczesnej konieczności kontroli wielu procesów biznesowych związanych m.in. z zamawianiem części zamiennych, obsługą serwisową, finansami i komunikacją z systemami dostawcy. Microsoft Dealer Management System to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla salonów dealerskich, które łączy zaawansowane funkcje systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central z funkcjonalnościami, które są niezbędne do sprawnej obsługi tego biznesu.
Obsługa najważniejszych obszarów Twojego biznesu
Sprzedaż samochodów
Łatwe zarządzanie sprzedażą nowych i używanych pojazdów. DMS pozwala w prosty sposób przygotować ofertę czy zaplanować wydanie pojazdu. Dzięki przypomnieniom sprzedawca wie, jakie dalsze kroki powinien podjąć i kiedy skontaktować się z danym klientem.
Ewidencja pojazdów
Ewidencja w systemie za pomocą numeru identyfikacyjnego VIN pozwala na zarządzanie danymi dotyczącymi pojazdów. Otrzymujesz pełną historię samochodu, począwszy od procesu sprzedaży, po wszystkie przeglądy i naprawy serwisowe.
Komunikacja z producentami
Pozwala za pomocą różnych protokołów wymieniać się danymi dotyczącymi części i samochodów. Przykłady takiej wymiany danych to automatyczne generowanie zamówień zakupu, odnawianie stanów magazynowych czy aktualizacja statusów zamówienia.
Zarządzanie finansami
Łatwe zarządzanie księgowością i finansami w jednym narzędziu. Zyskujesz dostęp do wszystkich danych finansowych w czasie rzeczywistym. Szybki i dokładny proces raportowania oraz wartościowe analizy biznesowe pozwalają sprawnie reagować na zmiany i efektywnie zarządzać kluczowymi procesami.
Części zamienne
Przydatne narzędzie do szybkiego i przejrzystego zarządzania częściami zamiennymi: od wstępnego zapotrzebowania, zamówienia zakupu i zaopatrzenia, po prognozowanie i sprzedaż. System przechowuje szczegółowe informacje o stanach magazynowych, rezerwacjach części do sprzedaży i serwisie.
Serwis i przeglądy
DMS zapewnia pełny przegląd całego cyklu posprzedażowego. Pozwala na zarządzanie terminami usług, umowami serwisowymi, śledzenie pracy oraz fakturowanie. Pomaga zwiększyć jakość obsługi posprzedażowej, udostępniając szczegółową historię serwisową każdego pojazdu, status naprawy, dane dotyczące umów itp.
Business Intelligence
Analizy biznesowe i raporty dają możliwość przekształcania surowych danych w wiedzę biznesową i podejmowania strategicznych działań. Dzięki DMS otrzymujesz gotowe funkcje raportowania i analizy, które pomogą Ci w podejmowaniu kluczowych dla Twojego biznesu decyzji.
CRM
DMS ułatwia zarządzanie relacjami z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz umożliwia ich klasyfikację według wielu kryteriów. Daje kontrolę nad bieżącymi kampaniami oraz możliwość analizy każdego potencjalnego klienta pod kątem szansy sprzedaży.
Dealer Management System - standardowe funkcjonalności
Wsparcie kluczowych działów firmy
Dział serwisu
- Różne poziomy uprawnień dla użytkowników systemu usprawniają zarządzanie pracą.
- Dostęp do bieżącej informacji na temat stanu robót w toku (RWT).
- Moduł doposażenia umożliwia automatyczne rozliczenie kosztów.
- Intuicyjny panel serwisowy.
- Łatwe raportowanie rozliczeń z doradcami serwisowymi i mechanikami.
Dział serwisu
Dział części
- Dostęp w postaci elektronicznej do pełnego łańcucha zamienników dostarczanych przez producentów
- Możliwość definiowania cen i rabatów zależnie od producentów, a także rodzaju klientów
- Przyspieszenie procesów magazynowych dzięki pełnej identyfikowalności zamówionych części w powiązaniu z zamówieniem sprzedaży lub zleceniem serwisowym.
- Dostęp do informacji na temat realnej marży.
- Integracja ze sklepami internetowymi.
- Śledzenie i raportowanie sprzedaży z uwzględnieniem wielu kryteriów np. producent, czas, rodzaj klienta.
Dział części
Dynamics 365 Business Central jest częścią rodziny produktów Microsoft, w tym Microsoft 365 i Power Platform.
Wybierz rozwiązania sprawdzone i niezawodne. Z systemem od Microsoft możesz mieć pełne przekonanie, że Twoje oprogramowanie będzie zawsze na bieżąco i nie będziesz musiał obawiać się tzw. długu technologicznego. Dodatkowo, nieocenionym atutem aplikacji z rodziny Microsoft Dynamics 365 jest ich dynamiczny rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji.
