N24 Power CRM

Przenieś sprzedaż na wyższy poziom z N24 Power CRM! To przyjazny w obsłudze i elastyczny w konfiguracji system zarządzania relacjami z klientami. Jego wdrożenie jest tańsze i szybsze niż w przypadku dużych systemów CRM. Rozwiązanie dedykowane jest zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw.

dystrybucja i handel oprogramowanie

Uporządkowanie i poprawa efektywności procesu sprzedaży

N24 Power CRM pozwala na dokładne zdefiniowanie w systemie procesu sprzedaży. Zapewnia wygodny wgląd w aktualne etapy procesu. Daje szybki dostęp do wszystkich niezbędnych danych, zadań i zdarzeń powiązanych z szansami sprzedaży. Dzięki temu zespół handlowy może lepiej skupić się na realizacji celów, które w łatwy sposób może monitorować.

PowerApss CRM

Moc możliwości Power Apps!

System oparty jest o sprawdzoną technologię Microsoft Power Apps. Daje to możliwość łatwej integracji z innymi rozwiązaniami Microsoft oraz pozwala także na integrację z dużą ilością zewnętrznych rozwiązań. N24 Power CRM działa zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych z dostępem do Internetu.

Podstawowe funkcje N24 Power CRM

  • Definiowanie użytkowników i zespołów – przypisuj szanse sprzedaży do konkretnych pracowników lub zespołów.
  • Etapy procesu sprzedaży – czytelne etapy procesu sprzedaży możesz dostosować do specyfiki swojej firmy i uporządkować pracę handlowców.
  • Oś czasu – szybki dostęp do wiedzy na temat wykonywanych i zaplanowanych czynności w konkretnej szansie sprzedaży
  • Możliwość automatycznego zapisu e-maili w systemie – wiadomości z aplikacji Outlook mogą być automatycznie zaczytywane do N24 Power CRM i przypisywane do danego klienta.
  • Tworzenie zadań – możesz tworzyć listy zadań do wykonania, nie tylko sobie, ale również pozostałym osobom z organizacji.
crm microsoft mini
  • Raportowanie posprzedażowe - istnieje możliwość połączenia usługi Power BI z rozwiązaniem N24 Power CRM. Integracja zapewnia dostęp do dedykowanych raportów i szczegółowych danych sprzedażowych.
  • Szablony dokumentów - dokumenty wysyłane do klientów mają spójny wygląd i są zgodne z identyfikacją wizualną firmy.
  • Tworzenie notatek - umieszczaj na osi adnotacje dotyczące konkretnego klienta bądź szansy sprzedaży, by nic co istotne Ci nie umknęło. Osadzanie dokumentów w dedykowanej witrynie Sharepoint do konkretnego rekordu - szansy sprzedaży, klienta lub kontaktu.
  • Mobilność - system posiada interfejs dostosowany także do urządzeń mobilnych.
Microsoft Dynamics 365 Business Central kosultacja

Umów się na niezobowiązującą prezentację rozwiązania

* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń