SaldeoSMART

Oszczędzaj czas i ogranicz ryzyko błędów dzięki OCR i Elektronicznemu Obiegowi Dokumentów SaldeoSMART. Opracowany przez Nav24 konektor pozwala na płynną wymianę danych z systemem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV.

OCR Saldeo Smart
schemat ocr

Przyśpiesz wprowadzanie danych dzięki technologii OCR

Dzięki technologii OCR (Optical Character Recognition) odczytasz błyskawicznie dane z takich dokumentów jak faktury, wyciągi bankowe czy umowy.

SaldeoSMART posiada skuteczność odczytu danych bliską 100%. Rozwiązanie zapewnia automatyczną rejestrację dokumentów oraz łatwe przeszukiwanie zawartych w nich informacji bezpośrednio z poziomu systemu ERP.

Jak działa w praktyce OCR w SaldeoSMART?

  • Import do SaldeoSMART poprzez np. wysyłkę mailem, dodanie pliku z komputera, zeskanowanie lub zrobienie fotografii smartfonem i przesłanie do aplikacji;
  • Automatyczne odczytanie danych oprogramowanie podzieli plik na pojedyncze faktury i odczyta z nich dane;
  • Weryfikacja danych i automatyczne księgowanie dzięki podglądowi dokumentu możesz szybko przypisać mu kategorię, a kolejne system podpowie automatycznie;
  • Eksport faktur do Business Central / NAV oprogramowanie umożliwia automatyczny eksport faktur wraz z pozycjami towarowymi do systemu ERP.
SaldeoSMART elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny Obieg Dokumentów

SaldeoSMART pozwala na zdalne i bezpieczne zarządzanie dokumentami oraz daje pełną kontrolę nad ich przepływem.

Rozwiązanie pozwala m.in. na tworzenie indywidualnych obiegów dla różnych typów dokumentów oraz daje możliwość zarządzania uprawnieniami. Efektem wdrożenia jest m.in. oszczędność czasu na szukanie informacji, przestrzeni na archiwizację oraz pieniędzy dzięki automatyzacji i przyśpieszeniu pracy. Integracja z Microsoft Dynamics 365 Business Central pozwala na odczytywanie dokumentów również w tym systemie.

Wybrane funkcjonalności

  • Domyślne obiegi dokumentów możliwość skorzystania ze sprawdzonych schematów obiegu dokumentów;
  • Akceptacja dokumentów na różnych etapach i zarządzanie uprawnieniami rozwiązanie umożliwia definiowanie ról użytkowników i grup. Każdej z grup możesz nadać indywidualne uprawnienia i ścieżki, przekazywania oraz akceptacji;
  • Weryfikacja danych i automatyczne księgowanie dzięki podglądowi dokumentu możesz szybko przypisać mu kategorię, a kolejne system podpowie automatycznie;
  • Projektowanie własnych obiegów dokumentów możesz skonfigurować indywidualne obiegi, które będą dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
Obieg dokumentów

Poznaj bliżej funkcje SaldeoSMART

Poznaj bliżej rozwiązanie, które ułatwia codzienną pracę w nowoczesnych firmach. Zobacz na krótkiej animacji jak to działa w praktyce.

Kontakt

Umów się na konsultację

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat SaldeoSMART lub po prostu interesuje Cię wycena? Napisz do nas!

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń