Continia Expense Management

Łatwo zarządzaj wydatkami firmowymi dzięki automatyzacji oferowanej przez system Continia Expense Management.

dynamics crm

Czym jest Continia Expense Management?

Continia Expense Management to nowoczesne rozwiązanie dostępne jako dodatek do Dynamics 365 Business Central. Pozwala zbierać informacje o wydatkach pracowników w czasie rzeczywistym. Pracownicy mogą przesyłać rachunki za pośrednictwem aplikacji lub portalu Continia Expense. Wystarczy zdjęcie zrobione telefonem, które trafia bezpośrednio do systemu Business Central. Zapewnia to natychmiastowy wgląd i łatwe zarządzanie wydatkami.

Automatyzacja skraca czas rozliczenia wydatków, co przekłada się bezpośrednio na oszczędności.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Ewidencja przebiegu

    Często zdarza się, że pracownicy korzystający ze służbowych samochodów lub wykorzystujący w celach służbowych pojazdy prywatne, zapominają o bieżącej ewidencji przejechanych kilometrów. Późniejsze próby odtworzenia trasy z pamięci skutkują mało precyzyjnymi danymi. Continia Expense Management umożliwia natychmiastową ewidencję kilometrów, dzięki czemu informacje o pokonanym dystansie trafiają do systemu Business Central w czasie rzeczywistym.
automotive wdrożnie erp
  • Rozliczanie diet

    Kontrola wydatków pracowników podczas wyjazdów służbowych nie musi być trudna! Z Expense Management łatwo obliczysz dzienne diety za zakwaterowanie i wyżywienie. Pracownicy mogą wysyłać raporty z wydatków za pośrednictwem aplikacji Expense lub portalu, określając termin podróży, zakwaterowanie i wyżywienie.
Analizy i raporty dla handlu
  • Transakcje kartami płatniczymi

    Automatyczny import transakcji kartami kredytowymi ułatwia ich obsługę. Rozwiązanie integruje się z głównymi dostawcami kart kredytowych. W przypadku braku paragonu za transakcję kartą kredytową, system automatycznie tworzy niekompletny raport z wydatków i wysyła go do użytkownika wraz z przypomnieniem.
  • Technologia OCR

    Wyeliminuj ręczne wprowadzanie danych dzięki optycznemu rozpoznawaniu znaków (OCR). Oprogramowanie redukuje błędy i oszczędza Twój czas, rozpoznając tekst paragonu i umieszczając go w odpowiednich polach w aplikacji Expense.
OCR Dynamics 365 Business Central
  • Lepszy przepływ dokumentów

    Dzięki określonym, zautomatyzowanym przepływom dokumentów, proces akceptacji jest łatwiejszy, a zwrot kosztów szybszy. Przeglądanie i zatwierdzanie dokumentów możliwe jest z dowolnego miejsca na świecie, z urządzeń stacjonarnych i mobilnych.
aplikacje biznesowe
  • Łatwe zarządzanie umowami

    Oszczędzaj czas i pieniądze, zarządzając umowami zakupu z jednego miejsca. Zarządzanie wydatkami zapewnia łatwy przegląd i wysyła powiadomienia do sprawdzenia, dzięki czemu zawsze masz kontrolę nad tym, za co płacisz.
Koszty systemów ERP dla małych firm

Przegląd funkcji Continia Expense Management

Essential
  • Przesyłanie i zatwierdzanie wydatków
  • Aplikacja Expense na iOS i Androida
  • Skanowanie paragonów (OCR)
  • Powiadomienia w aplikacji Expense
  • Proces zatwierdzania
  • Edycja zatwierdzonych dokumentów
  • Publikowanie dostawcy biznesowego
  • Tworzenie raportów wydatków
  • Wstępne zatwierdzanie raportów wydatków
  • Dołączanie zdjęcia paragonu
  • Dołączanie pliku PDF do wydatku
  • Konfigurowalne pola
  • Automatyczne archiwum
  • Tworzenie szablonów
  • Widoczna kwota podatku VAT
  • Grupy użytkowników
  • Filmy wprowadzające w aplikacji
  • Powiadomienia w aplikacji
Transakcje Kartami Kredytowymi
  • Integracja kart kredytowych
  • Automatyczne dopasowanie
  • Automatyczne generowanie wydatków
  • Przypomnienia
  • Przebieg aktywacji umowy
Przebieg
  • Dostępne wszędzie
  • Powiadomienia w aplikacji Expense
  • Integracja z Mapami Google
  • Dodawanie punktu pośredniego do przebiegu
  • Wyświetlanie przebiegu i trasy
  • Przechwytywanie lokalizacji
  • Tworzenie szablonów
  • Obliczanie podatku VAT
Diety
  • Dostępne wszędzie
  • Powiadomienia w aplikacji Expense
  • Obliczanie dziennego budżetu
  • Konfiguracja i obliczanie stawek
  • Kurs wymiany
  • Dzienna dieta
  • Tworzenie szablonów
Zarządzanie umowami
  • Zarządzanie kosztami powtarzalnymi z jednego miejsca
  • Przeglądanie umów
  • Automatyczne zatwierdzanie powtarzających się wydatków
  • Łatwy przegląd dat odnowień
  • Powiadomienia e-mail o konieczności sprawdzenia
  • Historia i statystyki pod ręką
Kontakt

Porozmawiajmy o tym,
jak wspomóc Twój biznes

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń