Różnice między licencją pełną i limitowaną w Dynamics 365 Business Central
Użytkownik z licencją pełną (Full User) ma możliwość zmian i pełnej edycji w nadanym mu poprzez uprawnienia module/modułach systemu Dynamics 365 Business Central. W skrócie – posiada możliwość pełnej rejestracji danych w systemie ERP. Przykładami pełnych użytkowników są osoby pracujące m.in. jako sprzedawcy, pracownicy finansowi, kontrolerzy i menedżerowie łańcucha dostaw.
Użytkownik z licencją limitowaną (Team Member) ma możliwość wglądu i edycji max 15 tabel. Nie ma możliwości wprowadzania zmian, które wpływają na stan księgi głównej. Czyli np. użytkownik nie zaksięguje faktury, ale może dodać nowego klienta. W skrócie – funkcjonalość ograniczona jest głównie do podglądu danych i prostych czynności w systemie.
Więcej szczegółów znajdziesz w artykule Licencjonowanie użytkowników Dynamics 365 Business Central.