Już po raz trzeci mieliśmy okazję spotkać się z naszymi klientami podczas Customer Day. Tym razem wydarzenie miało iście filmowy klimat. Zaprosiliśmy naszych gości do studia filmowego Alvernia Studios, gdzie zaprezentowaliśmy szeroki repertuar rozwiązań Micorosoft i Nav24. Nie zabrakło też... Oskarów!

Światowe premiery i hity, które wszyscy znamy
Zaczęliśmy tradycyjnie od części merytorycznej, poświęconej rozwiązaniom Microsoft i nav24. Nie mogło zabraknąć w niej tematów, które wciąż są gorące, jak sztuczna inteligencja i Krajowy System e-Faktur. Marek Jaworek pokazał , jak wykorzystuje w codziennej pracy Copilota. Możliwości asystenta AI od Microsoftu bez wątpienia zrobiły na zgromadzonych duże wrażenie. Z kolei Michał Zoń podjął temat, który już niebawem będzie dotyczył każdego przedsiębiorcy w Polsce, czyli KSeF. Przedstawił moduł KSeF w Business Central i opowiedział o tym, jakie są plany rozwoju oraz wsparcia ze strony Nav24.

Kolejnym ważnym tematem omówionym podczas wydarzenia było cyberbezpieczeństwo. Po raz kolejny zajął się nim Dawid Pagieła. Nie tylko on największe zagrożenia, ale też pokazał jak się przed nimi skutecznie bronić. Filmowy dzień nie mógł się odbyć bez premier. Mateusz Ruciński przedstawił gościom nowe Produkty Nav24. To rozwiązania, które usprawniają codzienną pracę z systemem Business Central, dlatego warto być z nimi na bieżąco.

Nie mogło też zabraknąć wiedzy praktycznej. Tę dostarczył Dawid Pławecki, który nie tylko przedstawił nowości wprowadzone przez Microsoft w systemie ERP Business Central, ale też pokazał ich działanie podczas prezentacji na żywo. Z kolei Krzysztof Furowicz pokazał, jak przekuć dane z Excela w interaktywne, zawsze aktualne raporty Power BI.

Prelekcje zamknęli Magdalena Jaskóła-Rurka, Jakub Leśniak i Zofia Dybek. Magdalena wytłumaczyła, jak zarządzać zmianą, by przyniosła ona pożądane efekty. Od Jakuba dowiedzieliśmy się, czego nauczył się na przestrzeni lat od naszych klientów. Zofia natomiast przedstawiła nowy program skierowany do klientów Nav24, który może spowodować, że współpraca będzie... jeszcze ciekawsza.
Historie klientów i Oskary
Na scenie pojawili się także nasi klienci, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach we współpracy z Nav24: Monika Łoś, Dyrektor Operacyjna Sweet Factory, Aleksander Urbański, Enterprise Architect w Społecznym Instytucie Wydawniczym ZNAK, Marcin Pobłocki, Współwłaściciel MIK FOOD i Sebastian Cieślak. Kierownik produkcji w Westerberg.

Po części merytorycznej przyszedł czas na zwiedzania imponujących przestrzeni Alvernia Studios oraz after party. Podczas wieczornej części Customer Day miało miejsce jeszcze jedno ważne wydarzenie - wręczenie Oskarów. Postanowiliśmy wyróżnić naszych klientów w siedmiu kategoriach:
- Najlepszy Duet
- Najlepszy scenariusz
- Najlepsze efekty specjalne
- Najlepszy debiut
- Najlepszy film akcji
- Najlepszy montaż
- Lifetime Acvhievement Award
Zwycięzcom gratulujemy!

To był dzień pełen inspiracji, zwrotów akcji i emocji - jak w dobrym filmie. Dziękujemy wszystkim gościom i już teraz zapraszamy na kolejną edycję Customer Day!



































