Inżynieria lądowa

Sitech Poland Sp. z o.o.

Firma Sitech Poland jest oficjalnym dystrybutorem rozwiązań technologicznych marki Trimble w zakresie technologii budowlanej. Przedsiębiorstwo wdraża systemy pomiarowe, m.in. systemy sterowania maszynami, systemy do kształtowania nawierzchni asfaltowych, systemy monitorowania i ważenia oraz systemy związane z zarządzaniem budową. Dodatkowo, jako autoryzowany dealer marki Trimble, świadczy usługi w zakresie wynajmu, leasingu, napraw, przeglądów okresowych i rozwiązywania problemów technologicznych. Wraz z rozwojem, firma zaczęła szukać rozwiązań, które usprawniłby jej ogólne funkcjonowanie. Zaufali partnerowi Microsoft – NAV24, którzy zaoferowali pomoc w doborze i wdrożeniu odpowiednich rozwiązań.

Wyzwania

Stawiając na rozwój trzeba zawsze liczyć się z faktem, że pewna część procesów, związanych z funkcjonowaniem firmy, musi zostać zmodyfikowana. Z tym też spotkała się firma Sitech Poland. Przedstawiciele firmy oraz jej właściciele chcieli usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa poprzez zapewnienie spójności między poszczególnymi działami. Ponadto, w organizacji stawia się na mobilność, w związku z czym kolejnym wyzwaniem było zapewnienie pracownikom serwisu dostępu offline do zleceń oraz możliwość podpisywania protokołów przez urządzenia mobilne. Istotną kwestię stanowiła optymalizacja alokowania zasobów do zleceń oraz możliwość śledzenia komponentów i części wraz z terminami gwarancji. Kadra zarządzająca chciała również posiadać narzędzie do analiz i raportów wyników w organizacji.

Korzyści

Wybór rozwiązań Microsoft był podyktowany ich funkcjonalnościami, które są na tyle elastyczne, że istnieje możliwość ich rozszerzenia. W celu przyśpieszenia oraz organizacji pracy Sitech Poland postawił na sprawdzony system ERPMicrosoft Dynamics NAV. Pozwoliło to uporządkować dokumentację w obrębie jednego systemu, usprawnić obieg dokumentów oraz przyspieszyć pracę. Dodatkowo, dzięki wzbogaceniu Dynamics NAV o dodatek Continia Document Capture, uzyskano możliwość skanowania dokumentów w momencie ich otrzymania oraz udało się zautomatyzować ich pobieranie i rejestrowanie w systemie. Kwestię mobilności rozwiązano poprzez zastosowanie Microsoft 365 oraz aplikacji Anveo, umożliwiającej dostęp i obsługę systemu offline z urządzenia mobilnego. Przy połączeniu z Internetem, wszystkie zmiany wprowadzone przez pracowników są synchronizowane, dzięki czemu dane w systemie są zawsze aktualne. W zakresie Business Inteligence postawiono na narzędzie Power BI, pozwalające na analizę danych z różnych źródeł. Aplikacja pozwala na przekształcanie tabel z danymi, tworzenie relacji między nimi oraz sporządzanie raportów poprzez interaktywne wykresy.

Kontakt

Porozmawiajmy o tym,
jak wspomóc Twój biznes

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń