Wyzwania
Stawiając na rozwój trzeba zawsze liczyć się z faktem, że pewna część procesów, związanych z funkcjonowaniem firmy, musi zostać zmodyfikowana. Z tym też spotkała się firma Sitech Poland. Przedstawiciele firmy oraz jej właściciele chcieli usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa poprzez zapewnienie spójności między poszczególnymi działami. Ponadto, w organizacji stawia się na mobilność, w związku z czym kolejnym wyzwaniem było zapewnienie pracownikom serwisu dostępu offline do zleceń oraz możliwość podpisywania protokołów przez urządzenia mobilne. Istotną kwestię stanowiła optymalizacja alokowania zasobów do zleceń oraz możliwość śledzenia komponentów i części wraz z terminami gwarancji. Kadra zarządzająca chciała również posiadać narzędzie do analiz i raportów wyników w organizacji.
Korzyści
Wybór rozwiązań Microsoft był podyktowany ich funkcjonalnościami, które są na tyle elastyczne, że istnieje możliwość ich rozszerzenia. W celu przyśpieszenia oraz organizacji pracy Sitech Poland postawił na sprawdzony system ERP – Microsoft Dynamics NAV. Pozwoliło to uporządkować dokumentację w obrębie jednego systemu, usprawnić obieg dokumentów oraz przyspieszyć pracę. Dodatkowo, dzięki wzbogaceniu Dynamics NAV o dodatek Continia Document Capture, uzyskano możliwość skanowania dokumentów w momencie ich otrzymania oraz udało się zautomatyzować ich pobieranie i rejestrowanie w systemie. Kwestię mobilności rozwiązano poprzez zastosowanie Microsoft 365 oraz aplikacji Anveo, umożliwiającej dostęp i obsługę systemu offline z urządzenia mobilnego. Przy połączeniu z Internetem, wszystkie zmiany wprowadzone przez pracowników są synchronizowane, dzięki czemu dane w systemie są zawsze aktualne. W zakresie Business Inteligence postawiono na narzędzie Power BI, pozwalające na analizę danych z różnych źródeł. Aplikacja pozwala na przekształcanie tabel z danymi, tworzenie relacji między nimi oraz sporządzanie raportów poprzez interaktywne wykresy.