Pod koniec listopada zaprosiliśmy naszych klientów do Szczyrku na wydarzenie Customer Day 2024. Podobnie jak przed rokiem, przygotowaliśmy sporą dawkę wartościowej wiedzy. Nie zabrakło także wieczornej integracji. Motywem przewodnim wydarzenia była... Szkocja. Zapraszamy na krótkie podsumowanie wydarzenia.
O zmienności świata, potworze z Loch Ness i budowaniu cyfrowej twierdzy
Konferencję otworzył Arkadiusz Leśniak, który przedstawił, jak zmiany w otoczeniu biznesowym wpływają na zdolność do transformacji cyfrowej. Podzielił się również praktycznymi wskazówkami, jak tę transformację przyspieszyć i przekuć w sukces firm. Zdzisław Zeman i Michał Zoń w swoim wystąpieniu pokazali, że kwestie związane z raportowaniem ESG, Krajowym Systemem e-Faktur oraz Jednolitym Plikiem Kontrolnym nie muszą być straszne niczym legendarny potwór z Loch Ness. Gościem specjalnym podczas ich prelekcji była Inga Sartauskaite z Continia Software, która pokazała możliwości rozwiązania Continia Sustainability pomocnego przy raportowaniu ESG.
Następnie na scenie pojawił się Dawid Pagieła, który podjął temat cyberbezpieczeństwa. Z jego prelekcji dowiedzieliśmy się, jakie są najczęstsze ataki, jak się przed nimi zabezpieczyć i w jaki sposób bezpieczeństwo użytkowników wspiera Microsoft.
W świecie sztucznej inteligencji i automatyzacji
Jak będzie wyglądała przyszłość rozwiązań informatycznych dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji? Na to pytanie odpowiedział Jakub Leśniak. Jako wielki fan rozwiązań opartych o AI pokazał, jak Copilot i autonomiczni agenci Microsoft pomagają mu w codziennej pracy. W swojej drugiej prelekcji Jakub Leśniak przedstawił możliwości Power Pages - platformy low code pozwalającej na tworzenie zintegrowanych z Business Central witryn www.
Dyskusje przy szkockiej, wellbeing i wyróżnienia dla klientów
Swoimi wrażeniami z użytkowania aplikacji biznesowych Micrsoftu i współpracy z Nav24 podzielili się również klienci. W panelu dyskusyjnym zatytułowanym "Dyskusje przy szkockiej" udział wzięli Mateusz Szkuta, Prezes Zarządu Kompensata, Paweł Sitkiewicz, Plant Manager Jiffy Packaging oraz Tomasz Klotz, IT Manager BelmaFlex. Postanowiliśmy również wyróżnić klientów, którzy są szczególnie zaangażowani we współpracę z Nav24 - Auto Fus, Elko-Bis oraz Jiffy Packaging. Drugą część wydarzenia zamknęła Magdalena Jaskóła-Rurka. Opowiedziała, czym jest wellbeing i jak o niego zadbać zarówno w środowisku pracy, jak i w życiu osobistym.
O tkaninie danych, nowościach, oszczędnościach i rozszerzeniach
Po przerwie scenę przejęli specjaliści Power BI - Wiktoria Tomczyk i Krzysztof Furowicz. Pokazali zebranym możliwości Microsoft Fabric - platformy analizy danych, w której informacje splatają się niczym tkaniny w szkockiej kracie. Z kolei Michał Zoń wraz z Dawidem Pławeckim szczegółowo omówili już obecne oraz nadchodzące w najbliższym czasie nowości w Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Szkocja kojarzy się z oszczędzaniem, dlatego nie mogliśmy pominąć kwestii licencjonowania rozwiązań biznesowych Microsoft. Katarzyna Byrtus przedstawiła dostępne opcje, omówiła nadchodzące zmiany i pokazała, jak zaoszczędzić na dostępnych licencjach. Konferencję zamknął Mateusz Ruciński, który zaprezentował efekt pracy Działu Produktów Nav24, czyli opracowane przez nasz zespół rozszerzenia Dynamics 365 Business Central usprawniające pracę z systemem.
Konsultacje oraz integracja
Wydarzenie było także okazją do skorzystania z indywidualnych konsultacji z naszymi ekspertami oraz integracji. Integrację kontynuowaliśmy w nieoficjalnej części wieczornej. Zaprosiliśmy klientów do prawdziwego szkockiego pubu Highlander, gdzie mieli możliwość poznać lepiej pracowników Nav24 a także wymienić się doświadczeniami z wykorzystania różnych rozwiązań z innymi ich użytkownikami. Nie zabrakło oczywiście atrakcji dodatkowych, między innymi pokazu tańca.
Drugi Customer Day uznajemy za udany, co potwierdzają opinie uczestników. Jednocześnie już zaczynamy myśleć o przyszłorocznym wydarzeniu. Zapewniamy, że będzie jeszcze lepiej