MobileNAV

Niektóre stanowiska pracy wymagają narzędzi, które posiadają specyficzny interfejs, umożliwiający szybkie wprowadzenie danych i dostęp tylko do niezbędnych informacji. Dotyczy to zwłaszcza pracowników magazynowych, produkcyjnych, ale także serwisantów i handlowców. MobileNAV to aplikacja usprawniająca pracę mobilną w systemie Dynamics 365 Business Central / NAV.

MobileNAV pozwala na znaczne zwiększenie efektywności pracy, szczególnie dla pracowników, którzy nie dysponują łatwym dostępem do komputera stacjonarnego. Posiadając dostęp do Internetu, możesz np. przyjmować zamówienia w dowolnym miejscu i czasie, pobierając aktualne dane z systemu ERP Twojej firmy. Aplikacja działa również w trybie offline i pozwala na kontynuowanie pracy nawet bez aktywnego połączenia z siecią.

mobilenav
mobilenav erp

Co zyskuję dzięki MobileNAV?

Dzięki MobileNAV możesz dostosować interfejs obsługujący system ERP Dynamics 365 Business Central / NAV do własnych preferencji i korzystać z dodatkowych funkcjonalności. Rozwiązanie oferuje natywne aplikacje dla platform iOS (iPhone i iPad), Android, Windows Phone i Windows Mobile/CE.

W praktyce MobileNAV najczęściej instalowany jest na czytnikach kodów kreskowych i telefonach komórkowych. Dane wprowadzane przez pracowników, są natychmiast dostępne w systemie ERP. Pozwala to na ograniczenie zbędnych czynności do minimum i zarazem znaczne przyśpieszenie pracy. MobileNAV może być dostosowany do indywidualnych potrzeb danej firmy. Jednak w standardzie oprogramowania przygotowano również kilka wstępnie skonfigurowanych ustawień dla najczęściej występujących scenariuszy biznesowych. Interfejs rozwiązania został zoptymalizowany zwłaszcza dla czytników kodów kreskowych, telefonów komórkowych i tabletów.

Wybrane funkcjonalności i cechy MobileNAV

  • skanowania kodów kreskowych - skanowanie jest możliwe za pośrednictwem kamery z smartfona lub za pośrednictwem czytnika kodów;
  • paperless - ograniczenie do niezbędnego minimum lub eliminacja papierowej dokumentacji;
  • rejestrowanie podpisów - wygodne rejestrowanie podpisów w formie elektronicznej;
  • śledzenie lokalizacji - funkcja śledzenia GPS i integracja map;
  • raportowanie - możliwość raportowania w formatach PDF i Excel;
  • zwiększenie efektywności pracy - skokowa poprawa efektywności pracy pracowników w terenie;
  • wielojęzyczność - oprogramowanie dostęne w najbardziej popularnych językach dla naszej szerokości geograficznej;
  • elastyczność - rozwiązanie można w pełni dostosować do specyficznych potrzeb danej firmy;
  • bezpieczeństwo - bezpieczna komunikacja (NTLM, SSL).
mobile nav business central erp

mobile nav magazyn dynamics 365 business central

Poprawa efektywności pracy na magazynie

MobileNAV znacznie usprawnia przepływ pracy na magazynie, dzięki czemu pracownicy magazynowi mogą efektywnie wykonywać swoje zadania. Rozwiązanie pozwala na eliminację lub ograniczenie do niezbędnego minimum papierowej dokumentacji.

Rejestracja odczytu kodów kreskowych pozwoli na minimalizację ryzyka błędów. Menu Inwentaryzacja pozwala na śledzenie pozycji w magazynie. Masz dostęp do aktualnych informacji magazynowych (zawartość pojemnika, numer seryjny, oznaczenie partii, data ważności itp.). Dzięki aplikacji możesz zarządzać procesami odkładania i pobierania zapasów z magazynu. Możesz także obsługiwać zarówno procesy przychodzące, jak i wychodzące (przyjęcia/wysyłki z magazynu), a także przenosić pozycje za pomocą zleceń transferu lub przesunięć magazynowych. Dzięki urządzeniom skanującym kody kreskowe proces inwentaryzacji będzie szybszy i łatwiejszy. Dostęp do kluczowych funkcji można uzyskać również w trybie offline, w przypadku gdy w magazynie zabraknie dostępu do Internetu.

Specjalne funkcje dla serwisantów

Aplikacja w pełni obsługuje serwis online i offline, więc wszystkie dane mogą być zapisywane w systemie, a ważne informacje nie zostaną utracone.

W kategorii Serwis w menu głównym serwisant ma dostęp do "Moich zadań serwisowych" posortowanych według terminu lub priorytetu. Udokumentowanie wybranego zadania serwisowego zajmuje tylko kilka minut. Po zbadaniu uszkodzonego elementu serwisowego serwisant może natychmiast wypełnić pola kodu usterki i kodu rozwiązania. Element zastępczy może łatwo wprowadzić za pomocą kodu kreskowego lub skanera QR. Na koniec procesu serwisowego może jednym kliknięciem zapisać godziny pracy. Zdjęcie naprawionego elementu może od razu zapisać w aplikacji. Gotowy arkusz pozycji serwisowych można podejrzeć w formacie PDF lub Excel i wydrukować, aby klient mógł go zatwierdzić na miejscu. Jeśli w pobliżu nie ma drukarki, podpis klienta może być również przechwycony w formacie cyfrowym. Aplikacja korzysta także z funkcji telefonu. Możliwe jest rozpoczynanie połączeń i wysyłanie e-maili bezpośrednio z aplikacji, a zintegrowana mapa pomaga w planowaniu trasy.

dynamics 365 business central dla handlowców

Wsparcie w pracy dla handlowców

Dzięki aplikacji handlowcy mają błyskawiczny dostęp do informacji o klientach i możliwość szybkiej rejestracji danych. Mogą także stworzyć swoją ofertę na miejscu u klienta, a po zatwierdzeniu łatwo przekształcić ją w zamówienie.

Aby przygotować ofertę / zamówienie / zwrot, sprzedawca musi wybrać pożądanego klienta. Po wybraniu klienta automatycznie wypełniane są pola adresu do faktury i wysyłki. Pożądany produkt/produkty można łatwo dodać do listy za pomocą wbudowanego w aplikację czytnika kodów kreskowych. Po wybraniu produktu system wyświetla od razu cenę, można dodać również rabat. Bezpośrednie połączenie z systemem ERP Dynamics 365 umożliwia sprzedawcy podgląd salda klienta oraz sprawdzenie aktualnych stanów magazynowych. Możliwe jest również przeglądanie i drukowanie oferty / zamówienia / zwrotu w formacie PDF. Za pomocą aplikacji MobileNAV można również w prosty sposób zarejestrować podpis klienta.

Kontakt

Umów się na konsultację

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat MobileNAV lub po prostu interesuje Cię wycena? Napisz do nas!

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń