« powrót do strony głównej

Dynamics 365 Spring Release, czyli nowe narzędzia od Microsoftu na wiosnę (część II)

W ramach kontynuacji tematu Dynamics 365 Spring Release omawiamy dalsze zmiany i nowości pojawiające się w wiosennej edycji systemu CRM od Microsoftu. Z RODO i księgowości przenosimy się do funkcjonalności powstałych z myślą o marketingu, sprzedaży i kilku innych obszarach.

Spring Release dla marketingu

Microsoft Dynamics 365 Spring Release, czyli zmiany, na które od momentu ich ogłoszenia ze zniecierpliwieniem czekają wszyscy użytkownicy dotyczą również wprowadzenia na rynek nowego modułu. Dynamics 365 for Marketing to narzędzie powstałe z myślą o możliwości przygotowywania, realizacji i optymalizacji kampanii marketingowych. Co istotne, wspiera ono pracowników działów marketingu na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim, dzięki modułowi, a właściwie funkcji zagregowania wielu kanałów w jednym centrum zarządzania koordynacja kampanii zabiera zdecydowanie mniej czasu i jest mniej pracochłonna. Poza tym, moduł pozwala na skuteczne generowanie leadów, administrowanie powiązanych kanałów social media, zarządzanie eventami, tworzenie i wysyłanie maili, analizowanie skuteczności działań marketingowych oraz integrowanie funkcjonalności marketingowych z bazą danych i narzędziami dotyczącymi sprzedaży.

Spring Release dla sprzedaży

Wraz z wiosenną edycją zostaje ulepszony również Dynamics 365 for Sales, czyli dobrze znany moduł systemu CRM marki Microsoft. Dzięki takim elementom funkcjonalności jak Sales Force Automation, czy Business Intelligence jesteśmy w stanie prawidłowo określić relacje z klientem, a także wyznaczyć obszary, które należy wzmocnić. Z pomocą spersonalizowanych paneli analitycznych (Power BI for Sales Insights) możliwa jest szczegółowa ocena efektów prac w odniesieniu do obecnych trendów rynkowych. To z kolei pozwala podejmować słuszne decyzje biznesowe oraz pozytywnie wpływa na poziom sprzedaży.

Inne narzędzia

W końcu, zmiany wprowadzone wraz z edycją Dynamics 365 Spring Release dotyczą również takich narzędzi, jak: Social Engagement, Sales Navigator, Gamification, Dynamics 365 for Talent oraz aplikacje PowerApps.

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo