Wiele rozwiązań stworzonych przez Microsoft przechodzi obecnie transformację marki, aby stać się częścią „pakietu” oprogramowania Dynamics 365. W zakresie narzędzia CRM – Microsoft Dynamics CRM zmienił się na Dynamics 365 Customer Engagement. Natomiast, już w październiku oficjalnie Microsoft Dynamics NAV zostanie przekształcony w Dynamics 365 Business Central.

business central

Powyżej wspomniany system jest rozwiązaniem dostępnym w chmurze, jak również możliwe jest tutaj wdrożenie on-premise oraz hybrydowe. Dzięki temu, jesteśmy w stanie wybrać sposób korzystania i wdrożenia, który najlepiej odpowiada potrzebom naszej firmy, z elastycznością umożliwiającą zmianę podejścia, jeśli zajdzie taka potrzeba. Co więcej, w całości pokrywa dotychczasową funkcjonalność oferowaną przez Microsoft Dynamics NAV.

Wraz ze zmianą nazwy w październiku (obecnie Dynamics 365 Business Central w modelu on-premise to NAV 2018 updates) wersja ta otrzyma funkcje zwiększające wydajność. Będą to m.in. filtrowanie list, możliwość kopiowania i wklejania wielu nowych elementów między wierszami oraz kilkanaście nowych skrótów klawiszowych.

Poniżej przedstawiamy nowe funkcjonalności, których możemy się spodziewać we wspomnianym systemie w październiku.

Funkcje zwiększające produktywność/ wydajność

W ramach list możliwe będzie filtrowanie w oparciu o więcej pól, czy sumy limitów oraz wspomniane wcześniej – kopiowanie i wklejanie danych między wierszami. Dodatkowo, ulepszona została funkcja wyszukiwania.

Funkcje związane z dostępnością

Niezależnie od tego, jakiego urządzenia lub komputera używasz w celu uzyskania dostępu do Dynamics 365 Business Central – nowe funkcje ułatwią wykonywanie pracy osobom niedowidzącym oraz o ograniczonej mobilności.

Odświeżony układ danych

Nowy układ danych pomoże Ci uzyskać ich lepszą widoczność i czytelność. Szczegółowe strony, takie jak np. kartoteka klienta, również będą wyglądać nieco inaczej.

odświeżony układ danych

Uniwersalność

Dzięki uniwersalnej aplikacji, użytkownicy mogą łączyć się z Dynamics 365 Business Central z dowolnego urządzenia z systemem Windows, Android lub iOS. Dodatkowo, nie ma znaczenia, czy Business Central został wdrożony w modelu on-premise, czy w chmurze.

Jeszcze lepsza obsługa Power BI

Użytkownicy będą mogli osadzać raporty Power BI bezpośrednio w swoim Widoku Głównym Użytkownika. Dodatkowo, będą się one automatycznie „wgrywać” we wspomnianym miejscu po zalogowaniu użytkownika w usłudze Power BI. Co ciekawe – użytkownicy będą mogli wprowadzać zmiany w raportach nie tylko z poziomu Power BI, ale również Dynamics 365 Business Central.

Chcąc dowiedzieć się więcej na temat nowych funkcjonalności, które zostaną wprowadzone do Dynamics 365 Business Central w ramach October release – kliknij TUTAJ.

Jeśli chcesz bardziej zgłębić temat systemu Business Central – przeczytaj nasze inne wpisy na blogu.