Od sprzedaży do serwisu: rozwiązanie dla dealerów BMW Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy rozwiązanie BMW Dealer Management System Microsoft Dynamics 365 - kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla salonów dealerskich.

Zapisz się na webinar
page-hero-alt-shapes-alt

Microsoft ekosystem

Ekosystem N24 DMS Business Central dla BMW

System Microsoft Dynamics 365 Business Central to coś więcej niż tylko system ERP - to element większej platformy do zarządzania przedsiębiorstwem. Możesz korzystać z wielu dobrze znanych sobie narzędzi takich jak Outlook i Excel i mieć dostęp do wszystkich niezbędnych informacji.
Zaawansowana analityka Power BI, możliwość łatwego rozszerzenia funkcjonalności systemu to kolejne zalety rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics 365.

Dzięki interfejsom komunikacyjnym z BMW, system ma dostęp m.in. do danych dotyczących dostępności części zamiennych i ich substytutów, a także aktualnych cenników i danych historycznych.

Integracja z systemami BMW poparta certyfikatem

Certyfikat BMW gwarantuje poprawność integracji pomiędzy systemami, dzięki czemu masz pewność stabilności działania i dostępu do aktualnych informacji.

Aby dane były na bieżąco aktualizowane, wykonaliśmy integrację z SA40 - Cennik z BMW (Import zapasów katalogowych), która na bieżąco aktualizuje potrzebne informacje.

Dlaczego warto wziąć udział?

salon sprzedaży BMW
  • Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać każdym aspektem działalności dealerskiej, od sprzedaży po serwis.
  • Poznaj zaawansowane funkcje BMW DMS, które pomogą Ci zwiększyć satysfakcję klientów i efektywność operacyjną.
  • Zobacz, jak ekosystem Microsoft może usprawnić pracę Twojego salonu.
  • Weź udział w sesji Q&A z naszymi ekspertami.

Agenda

Wprowadzenie.
Partnerstwo z BMW.
Przegląd funkcjonalności DMS:
    finanse i księgowość, kontrolling i raportowanie, dział pojazdów, dział części, dział serwisu, zakupy, magazyn, sprzedaż i CRM.
Obsługa magazynu za pomocą urządzeń mobilnych (zakupy, magazyn).
Automatyczny proces doposażeń (pojazdy, finanse, serwis).
Raportowanie.
Case study Autofus Group.
Kolejne kroki.
Q&A

Prelegenci

1
Dawid Pławecki, Business Central Consultant

Architekt systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji biznesowych Microsoft.

2
Marek Jaworek, Business Development Manager

Praktyk sprzedaży i prowadzenia zespołów z dwudziestoletnim doświadczeniem zarówno w firmach z sektora MŚP, jak i dużych spółkach. Pasjonat nowoczesnych technologii wspierających prowadzenie i rozwój biznesu.