Nav24 Dealer Management System dla BMW

Nav24 Dealer Management System to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla salonów dealerskich. Łączy zaawansowane funkcje systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central z funkcjonalnościami, które są niezbędne do sprawnej obsługi tego biznesu.

salon sprzedaży BMW
Microsoft ekosystem

Ekosystem N24 DMS Business Central dla BMW

System Microsoft Dynamics 365 Business Central to coś więcej niż tylko system ERP - to element większej platformy do zarządzania przedsiębiorstwem. Możesz korzystać z wielu dobrze znanych sobie narzędzi takich jak Outlook i Excel i mieć dostęp do wszystkich niezbędnych informacji.
Zaawansowana analityka Power BI, możliwość łatwego rozszerzenia funkcjonalności systemu to kolejne zalety rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics 365.

Dzięki interfejsom komunikacyjnym z BMW, system ma dostęp m.in. do danych dotyczących dostępności części zamiennych i ich substytutów, a także aktualnych cenników i danych historycznych.

Integracja z systemami BMW poparta certyfikatem

Certyfikat BMW gwarantuje poprawność integracji pomiędzy systemami, dzięki czemu masz pewność stabilności działania i dostępu do aktualnych informacji.

Aby dane były na bieżąco aktualizowane, wykonaliśmy integrację z SA40 - Cennik z BMW (Import zapasów katalogowych), która na bieżąco aktualizuje potrzebne informacje.

Sprawny proces sprzedaży pojazdów

Łatwe zarządzanie sprzedażą nowych i używanych pojazdów. DMS pozwala w prosty sposób przygotować ofertę czy zaplanować wydanie pojazdu.
Dzięki przypomnieniom sprzedawca wie, jakie dalsze kroki powinien podjąć i kiedy skontaktować się z danym klientem.

  • Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
  • Planowanie wydań pojazdów
  • Przypomnienia o dalszych działaniach
  • Potwierdzenie e-mail
  • Raport posprzedażowy

Zarządzanie relacjami z klientami

  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi VEACT
  • Zarządzanie segmentami
  • Organizacja wydarzeń
  • Śledzenie wszystkich interakcji z klientem
  • Marketing ROI według określonych działań
  • CSI - System raportowania BMW - raport zadowolenia klienta
raport satysfakcji klienta

Obsługa serwisowa

  • N24 DMS Business Central zapewnia pełny przegląd całego cyklu posprzedażowego.
  • ISPA NEXT - Aplikacja wspomagająca proces przyjęcia i obsługi klienta w serwisie.
  • Pozwala na zarządzanie terminami usług, umowami serwisowymi, śledzenie pracy oraz fakturowanie.
  • Pomaga zwiększyć jakość obsługi posprzedażowej, udostępniając szczegółową historię serwisową każdego pojazdu, status naprawy, dane dotyczące umów itp.
  • System wymiany ruchów magazynowych oraz stanów z BMW.
obsługa serwisowa BMW

Aplikacja do rejestrowania czasu na zlecenia serwisowe

Umożliwia efektywne zarządzanie czasem pracy serwisu, poprawiając produktywność i dokładność rozliczeń. Ponadto zwiększa przejrzystość dla klientów, udostępniając im szczegółowe raporty o wykorzystanym czasie, co z kolei buduje zaufanie i satysfakcję klienta.

Zamawianie części zamiennych

  • W zakresie zamawiania części zamiennych, system generuje automatycznie zamówienia zakupu do dostawców, na bazie zapotrzebowania wprowadzonego z wszystkich działów przedsiębiorstwa.
  • Wykorzystując mechanizmy dostawcy BMW i moduł SA10 istnieje możliwość otrzymania części z etykietami zawierającymi informacje do jakiego zamówienia czy zlecenia serwisowego są przeznaczone, co przekłada się na znaczną oszczędność czasu magazyniera.
  • Dodatkowo, pracownicy zyskują pełen wgląd w historię zakupów klienta oraz ewentualne problemy z produktami, co ułatwia proces diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
części zamienne BMW

Zamówienie zakupu do BMW

1/4

Dzięki tej integracji możliwe jest składanie zamówień zakupu w odpowiednim formacie pliku, bezpośrednio do BMW.

Możliwe jest nadawanie różnych poziomów uprawnień dla użytkowników.

zamówienie zakupu
raport dbs
powiadomienia sms
business intelligence dla dms sieci dilerskich

Dealer Management System - standardowe funkcjonalności

Funkcjonalność
Sprzedaż pojazdów
Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
Planowanie wydań pojazdów
Przypomnienia o dalszych działaniach
Potwierdzenie e-mail
CRM
Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Zarządzanie segmentami
Organizacja wydarzeń
Śledzenie wszystkich interakcji z klientem, etc.
Marketing ROI według określonych działań
Serwis i przeglądy
Zarządzanie umowami serwisowymi (płatnymi z góry)
Rejestracja napraw wykonanych przez podwykonawców
Śledzenie standardowych i rozszerzonych gwarancji
Kampanie serwisowe producenta
Zamówienia wewnętrzne
Wystawianie faktur ze zlecenia serwisowego dla więcej niż jednego klienta
W pełni zautomatyzowane zarządzanie serwisem i częściami
Automatyczna rezerwacja części zamiennych
Integracja interfejsu OEM (oryginalnego producenta wyposażenia)
Montaż i demontaż pojazdów
Pełna historia serwisowa pojazdu
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do Działu części zamiennych oraz monitorowanie realizacji zamówienia
Operacje serwisowe i pakiety serwisowe: standardowe rodzaje napraw producenta dla określonej marki, modelu i wersji pojazdu
Dostosowana lista cen w zależności od strefy serwisowej i typu - operacja, pakiet operacji, usługa zewnętrzna, ubezpieczalnia
Typy zamówień serwisowych - ogólne naprawy, warsztat blacharski, warsztat lakierniczy, serwis zewnętrzny itp.
Planowanie zasobów i umiejętności zasobów
Usługi zewnętrzne
Listy cen/rabaty dla konkretnych klientów
Przepływ dokumentów: harmonogramowanie, oferty, zamówienia, faktury,
Raport o produktywności i wydajności zasobów
Przydzielanie zadań doradcom serwisowym
Rejestracja czasu mechaników przy użyci urządzeń mobilnych
Powiadomienia SMS
Części zamienne
Item master - katalogi producenta, zarządzanie cenami, elastyczna konfiguracja szablonów
Automatyczne tworzenie zapasów na podstawie informacji z katalogu dostawcy i transakcje międzyfirmowe
Łatwe importowanie cen i rabatów
System kodów kreskowych
Obsługa inwentaryzacji za pomocą urządzeń mobilnych lub czytników kodów kreskowych
Automatyczna rezerwacja
Utrzymywanie różnych list cen i rabatów dla różnych typów zamówień, zarówno sprzedaży, jak i zakupów
Analiza ABC w celu uzyskania klarownego podziału na części najczęściej rotujące
Obliczanie cen zakupu i/lub sprzedaży na podstawie reguł
Integracje OEM
Wysyłka zapotrzebowania do dostawcy
Dystrybucja stanów magazynowych
Pełna kontrola nad przetwarzaniem zapasów
Optymalizacja stanów magazynowych
Generowanie planu zakupów
Obsługa zaległych zamówień
Obliczanie optymalnych ilości zamówień
Śledzenie i powiadomienia o zamówieniach części
Raportowanie szczegółowe
Inteligentne zarządzanie przyjęciem i śledzeniem części
Unikanie braków w magazynie
Śledzenie kosztów
Powiadomienia e-mail i SMS
Integracja z Shopify
Finanse
Zarządzanie finansami
Księgowość
Budżetowanie
Środki trwałe
Konsolidacja
Raportowanie
Analizy i Raporty Power BI
Analiza biznesowa
Raporty sprzedaży według marki, modelu, sprzedawcy, regionu i innych
Raport sprzedaży według charakterystyki samochodu - liczba siedzeń, silnik, kolor itp.
Efektywność działu serwisu
Analiza ABC
Trendy przychodów i wydatków wg. linii produktów, lokalizacji, regionów itp.
Analiza porównawcza - budżet do rzeczywistych wyników
Analiza reklamacji
Komunikacja z producentami
Import cenników dostawcy dla części, akcesoriów i zamienników
Eksport stanów magazynowych
Import faktur zakupu od dostawców
Wysyłka potwierdzenia zamówienia do dostawcy
Import potwierdzenia dostawy od dostawcy (PZ)
Dane dostawy
Integracja z systemem gwarancyjnym
Integracja do wymiany danych z oprogramowaniem specjalistycznym
Import plików operacyjnych
Śledzenie napraw w czasie rzeczywistym
Aktualizacja informacji dotyczących zamówionych pojazdów, dat, statusu i faktur
Szczegółowe dane dotyczące parametrów pojazdu (wkrótce)
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Sprzedaż pojazdów
Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
Planowanie wydań pojazdów
Przypomnienia o dalszych działaniach
Potwierdzenie e-mail
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
CRM
Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Zarządzanie segmentami
Organizacja wydarzeń
Śledzenie wszystkich interakcji z klientem, etc.
Marketing ROI według określonych działań
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Serwis i przeglądy
Zarządzanie umowami serwisowymi (płatnymi z góry)
Rejestracja napraw wykonanych przez podwykonawców
Śledzenie standardowych i rozszerzonych gwarancji
Kampanie serwisowe producenta
Zamówienia wewnętrzne
Wystawianie faktur ze zlecenia serwisowego dla więcej niż jednego klienta
W pełni zautomatyzowane zarządzanie serwisem i częściami
Automatyczna rezerwacja części zamiennych
Integracja interfejsu OEM (oryginalnego producenta wyposażenia)
Montaż i demontaż pojazdów
Pełna historia serwisowa pojazdu
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do Działu części zamiennych oraz monitorowanie realizacji zamówienia
Operacje serwisowe i pakiety serwisowe: standardowe rodzaje napraw producenta dla określonej marki, modelu i wersji pojazdu
Dostosowana lista cen w zależności od strefy serwisowej i typu - operacja, pakiet operacji, usługa zewnętrzna, ubezpieczalnia
Typy zamówień serwisowych - ogólne naprawy, warsztat blacharski, warsztat lakierniczy, serwis zewnętrzny itp.
Planowanie zasobów i umiejętności zasobów
Usługi zewnętrzne
Listy cen/rabaty dla konkretnych klientów
Przepływ dokumentów: harmonogramowanie, oferty, zamówienia, faktury,
Raport o produktywności i wydajności zasobów
Przydzielanie zadań doradcom serwisowym
Rejestracja czasu mechaników przy użyci urządzeń mobilnych
Powiadomienia SMS
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Części zamienne
Item master - katalogi producenta, zarządzanie cenami, elastyczna konfiguracja szablonów
Automatyczne tworzenie zapasów na podstawie informacji z katalogu dostawcy i transakcje międzyfirmowe
Łatwe importowanie cen i rabatów
System kodów kreskowych
Obsługa inwentaryzacji za pomocą urządzeń mobilnych lub czytników kodów kreskowych
Automatyczna rezerwacja
Utrzymywanie różnych list cen i rabatów dla różnych typów zamówień, zarówno sprzedaży, jak i zakupów
Analiza ABC w celu uzyskania klarownego podziału na części najczęściej rotujące
Obliczanie cen zakupu i/lub sprzedaży na podstawie reguł
Integracje OEM
Wysyłka zapotrzebowania do dostawcy
Dystrybucja stanów magazynowych
Pełna kontrola nad przetwarzaniem zapasów
Optymalizacja stanów magazynowych
Generowanie planu zakupów
Obsługa zaległych zamówień
Obliczanie optymalnych ilości zamówień
Śledzenie i powiadomienia o zamówieniach części
Raportowanie szczegółowe
Inteligentne zarządzanie przyjęciem i śledzeniem części
Unikanie braków w magazynie
Śledzenie kosztów
Powiadomienia e-mail i SMS
Integracja z Shopify
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Finanse
Zarządzanie finansami
Księgowość
Budżetowanie
Środki trwałe
Konsolidacja
Raportowanie
Analizy i Raporty Power BI
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Analiza biznesowa
Raporty sprzedaży według marki, modelu, sprzedawcy, regionu i innych
Raport sprzedaży według charakterystyki samochodu - liczba siedzeń, silnik, kolor itp.
Efektywność działu serwisu
Analiza ABC
Trendy przychodów i wydatków wg. linii produktów, lokalizacji, regionów itp.
Analiza porównawcza - budżet do rzeczywistych wyników
Analiza reklamacji
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności
Komunikacja z producentami
Import cenników dostawcy dla części, akcesoriów i zamienników
Eksport stanów magazynowych
Import faktur zakupu od dostawców
Wysyłka potwierdzenia zamówienia do dostawcy
Import potwierdzenia dostawy od dostawcy (PZ)
Dane dostawy
Integracja z systemem gwarancyjnym
Integracja do wymiany danych z oprogramowaniem specjalistycznym
Import plików operacyjnych
Śledzenie napraw w czasie rzeczywistym
Aktualizacja informacji dotyczących zamówionych pojazdów, dat, statusu i faktur
Szczegółowe dane dotyczące parametrów pojazdu (wkrótce)
 Rozwiń wszystkie funkcjonalności

Analiza biznesowa w Power BI

Analizy biznesowe i raporty dają możliwość przekształcania surowych danych w wiedzę biznesową. Dzięki DMS otrzymujesz gotowe funkcje raportowania i analizy, które pomogą Ci w podejmowaniu kluczowych dla Twojego biznesu decyzji.

Tworzenie oferty bezpośrednio z Microsoft Outlook

Business Central rozpoznaje, czy wiadomość e-mail z prośbą o wycenę, którą otrzymaliśmy, pochodzi od istniejącego kontaktu. Jeśli tak, system wyświetla nam historię transakcji firmy, z którą nadawca (kontakt) jest powiązany.

Ponadto, system rozpoznaje Zapasy i Ilości z wiadomości e-mail i – jeśli takie Zapasy znajdują się w naszej bazie danych – sugeruje je podczas tworzenia oferty.

Ofertę można od razu wysłać pocztą e-mail.

Współpraca Business Central z Excel

Business Central umożliwia edycję listy Dostawców, Klientów czy Zapasów w Excelu.

Szereg zmian wprowadzamy w Excelu, a następnie publikujemy je do systemu ERP.

Walidacja jest „włączona” – mamy pewność poprawności wprowadzanych danych.

Microsoft i BMW - rozwój technologiczny wpisany w DNA

  • Kierunek i prędkość rozwoju technologicznego Microsoft i BMW są porównywalne.
  • Jedyną stałą są wprowadzane przez BMW zmiany, które niosą za sobą konieczność dopasowania technologii przez dealerów.
  • ERP Microsoft Business Central to kompletny system do zarządzania biznesem wraz z bogatym zapleczem technologicznym, zgodny z polskim ustawodawstwem.
  • N24 Dealer Management System to rozszerzenie, które spełnia standardy BMW i może być elastycznie dostosowywane do potrzeb dealerów.
dealer management system

Dlaczego warto wdrożyć system z Nav24?

Jako partner wdrożeniowy Microsoft funkcjonujemy w podobnym ekosystemie jak dealerzy BMW – musimy ciągle się zmieniać i dostosowywać do wymagań Microsoft.

nav24 team zespół wdrożeniowy microsoft dynamics 365 business central erp

Nasz zespół to ponad 50 specjalistów, którzy stale podnoszą swoje kompetencje.

Skupienie na marce BMW wyróżnia nas spośród innych dostawców systemów DMS – jesteśmy w stanie precyzyjnie realizować wymagania stawiane przez dealerów tej marki.

Umów się na niezobowiązującą prezentację systemu

* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń