Nav24 Dealer Management System dla BMW
Nav24 Dealer Management System to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla salonów dealerskich. Łączy zaawansowane funkcje systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central z funkcjonalnościami, które są niezbędne do sprawnej obsługi tego biznesu.


Ekosystem N24 DMS Business Central dla BMW
System Microsoft Dynamics 365 Business Central to coś więcej niż tylko system ERP - to element większej platformy do zarządzania przedsiębiorstwem. Możesz korzystać z wielu dobrze znanych sobie narzędzi takich jak Outlook i Excel i mieć dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Zaawansowana analityka Power BI, możliwość łatwego rozszerzenia funkcjonalności systemu to kolejne zalety rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics 365. Dzięki interfejsom komunikacyjnym z BMW, system ma dostęp m.in. do danych dotyczących dostępności części zamiennych i ich substytutów, a także aktualnych cenników i danych historycznych.

Integracja z systemami BMW poparta certyfikatem
Certyfikat BMW gwarantuje poprawność integracji pomiędzy systemami, dzięki czemu masz pewność stabilności działania i dostępu do aktualnych informacji. Aby dane były na bieżąco aktualizowane, wykonaliśmy integrację z SA40 - Cennik z BMW (Import zapasów katalogowych), która na bieżąco aktualizuje potrzebne informacje.
Sprawny proces sprzedaży pojazdów
Łatwe zarządzanie sprzedażą nowych i używanych pojazdów. DMS pozwala w prosty sposób przygotować ofertę czy zaplanować wydanie pojazdu. Dzięki przypomnieniom sprzedawca wie, jakie dalsze kroki powinien podjąć i kiedy skontaktować się z danym klientem.
- Sprzedaż nowych i używanych pojazdów
- Planowanie wydań pojazdów
- Przypomnienia o dalszych działaniach
- Potwierdzenie e-mail
- Raport posprzedażowy
Zarządzanie relacjami z klientami
- Zarządzanie kampaniami marketingowymi VEACT
- Zarządzanie segmentami
- Organizacja wydarzeń
- Śledzenie wszystkich interakcji z klientem
- Marketing ROI według określonych działań
- CSI - System raportowania BMW - raport zadowolenia klienta

Obsługa serwisowa
- N24 DMS Business Central zapewnia pełny przegląd całego cyklu posprzedażowego.
- ISPA NEXT - Aplikacja wspomagająca proces przyjęcia i obsługi klienta w serwisie.
- Pozwala na zarządzanie terminami usług, umowami serwisowymi, śledzenie pracy oraz fakturowanie.
- Pomaga zwiększyć jakość obsługi posprzedażowej, udostępniając szczegółową historię serwisową każdego pojazdu, status naprawy, dane dotyczące umów itp.
- System wymiany ruchów magazynowych oraz stanów z BMW.

Aplikacja do rejestrowania czasu na zlecenia serwisowe
Umożliwia efektywne zarządzanie czasem pracy serwisu, poprawiając produktywność i dokładność rozliczeń. Ponadto zwiększa przejrzystość dla klientów, udostępniając im szczegółowe raporty o wykorzystanym czasie, co z kolei buduje zaufanie i satysfakcję klienta.
Zamawianie części zamiennych
- W zakresie zamawiania części zamiennych, system generuje automatycznie zamówienia zakupu do dostawców, na bazie zapotrzebowania wprowadzonego z wszystkich działów przedsiębiorstwa.
- Wykorzystując mechanizmy dostawcy BMW i moduł SA10 istnieje możliwość otrzymania części z etykietami zawierającymi informacje do jakiego zamówienia czy zlecenia serwisowego są przeznaczone, co przekłada się na znaczną oszczędność czasu magazyniera.
- Dodatkowo, pracownicy zyskują pełen wgląd w historię zakupów klienta oraz ewentualne problemy z produktami, co ułatwia proces diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.

Dealer Management System - standardowe funkcjonalności
Tworzenie oferty bezpośrednio z Microsoft Outlook
Business Central rozpoznaje, czy wiadomość e-mail z prośbą o wycenę, którą otrzymaliśmy, pochodzi od istniejącego kontaktu. Jeśli tak, system wyświetla nam historię transakcji firmy, z którą nadawca (kontakt) jest powiązany. Ponadto, system rozpoznaje Zapasy i Ilości z wiadomości e-mail i – jeśli takie Zapasy znajdują się w naszej bazie danych – sugeruje je podczas tworzenia oferty. Ofertę można od razu wysłać pocztą e-mail.
Microsoft i BMW - rozwój technologiczny wpisany w DNA
- Kierunek i prędkość rozwoju technologicznego Microsoft i BMW są porównywalne.
- Jedyną stałą są wprowadzane przez BMW zmiany, które niosą za sobą konieczność dopasowania technologii przez dealerów.
- ERP Microsoft Business Central to kompletny system do zarządzania biznesem wraz z bogatym zapleczem technologicznym, zgodny z polskim ustawodawstwem.
- N24 Dealer Management System to rozszerzenie, które spełnia standardy BMW i może być elastycznie dostosowywane do potrzeb dealerów.

