Usługi wdrożeniowe Wdrażamy oprogramowanie ERP Dynamics 365 Business Central wraz z rozwiązaniami pokrewnymi.

Usługi wdrożeniowe Nav24

Wdrożenia Microsoft Dynamics 365 Business Central z modyfikacjami

Szybkie wdrożenia Microsoft Dynamics 365 Business Central

Wdrożenia CRM Microsoft Dynamics 365 Sales i Customer Service

Budowa aplikacji na zamówienie PowerApps

Wdrożenia paneli produkcyjnych

Wdrożenia Power BI

Budowa raportów Power BI dla Business Central
Wdrożenia ERP Microsoft Dynamics 365
Business Central
Wdrażamy oprogramowanie ERP Dynamics 365 Business Central wymagające indywidualnych dostosowań do wymagań biznesowych lub złożonych integracji z innymi systemami lub urządzeniami.
Zespół Nav24 już od ponad 10 lat z sukcesem realizuje projekty wdrożeniowe ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (wcześniej Dynamics NAV). Celem każdego projektu jest implementacja możliwie standardowej funkcjonalności Business Central.
Jak działamy?
Wszystkie projekty w zakresie wdrożeń realizujemy zgodnie z metodyką Microsoft Dynamics Sure Step, opracowaną na podstawie wieloletnich doświadczeń wdrożeniowców z całego świata. To najlepsze, sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego wdrażania systemu ERP Dynamics 365 Business Central oraz pozostałych aplikacji biznesowych Microsoft.

Diagnoza
Weryfikacja potrzeb Klienta w zakresie oprogramowania. Dobór najbardziej dopasowanych rozwiązań i przygotowanie indywidualnej oferty wraz z kosztorysem.

Analiza
Szczegółowe badanie procesów przedsiębiorstwa, zdefiniowanie wymagań i zaplanowanie szczegółowego harmonogramu działań.

Projekt
Projekt wdrożenia założonych wcześniej procesów, utworzenie środowisk testowych systemu i określenie sposobu implementacji poszczególnych rozwiązań.

Budowa
Budowa i testy komponentów systemu, zgodnie z wcześniejszymi założeniami. Stworzenie interfejsów i procesów migracji danych testowych. Konfiguracja i testy systemu.

Wdrożenie
Przeniesienie procesów do nowego systemu ERP według wcześniejszych założeń. Końcowe testy oraz szkolenia użytkowników

Uruchomienie
Całodobowa opieka konsultantów Nav24 nad użytkownikami i wsparcie w obsłudze wdrożonego systemu ERP Dynamics 365 Business Central.

Umów się na bezpłatną konsultację
Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie i pomoże określić, jaki rodzaj wdrożenia będzie najkorzystniejszy dla Twojej firmy.
Szybkie wdrożenia systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central

Szybkie wdrożenie jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm, które nie posiadają jeszcze systemu ERP, bądź obecny system ERP nie spełnia ich oczekiwań lub planują zmianę Partnera.
Jak wygląda szybkie
wdrożenie systemu ERP?

Warsztat praktyczny Business Central / Warsztat Discovery

Dostęp do platformy e-learningowej Nav24

Uruchomienie chmurowej wersji Business Central

Uruchomienie pakietu konfiguracji

Szkolenia użytkowników w zakresie importu danych, procesów biznesowych

Asysta podczas migracji danych

Asysta użytkowników podczas startu systemu
Czym jest szybkie wdrożenie?
Standardowe rozwiązanie Business Central wzbogaciliśmy o szereg funkcjonalności stworzonych z myślą o branży produkcyjnej, handlowej, dystrybucyjne oraz projektowej. To idealne rozwiązanie, by szybko rozpocząć pracę z systemem ERP. Powstało w wyniku naszych doświadczeń we wdrożeniach Business Central we wspomnianych sektorach i odpowiada na najważniejsze potrzeby firm z branży. Szybkie wdrożenie to nie tylko dopasowane do potrzeb branży funkcjonalności, ale też wypracowana dzięki naszym doświadczeniom metodyka i narzędzia przyspieszające proces wdrożeniowy.
Czym jest szybkie wdrożenie?
Szybkie wdrożenie jest najlepszym sposobem, by zacząć korzystać z możliwości, jakie daje system ERP, w jak najkrótszym czasie. Dzięki uruchomieniu wersji bez modyfikacji użytkownicy szybko poznają działanie systemu i możliwości współpracy poszczególnych elementów ekosystemu Microsoft (M365, Power Apps, Power BI). Elastyczność tego rozwiązania pozwala na dopasowanie konfiguracji do aktualnych potrzeb firmy. Nie ma zatem konieczności wprowadzania indywidualnych modyfikacji, które znacząco mogą wpłynąć na wydłużenie czasu wdrożenia. Przekłada się to bezpośrednio na oszczędności – koszty szybkiego wdrożenia są wyraźnie niższe niż w przypadku wdrożeń z modyfikacjami. Możliwość uruchomienia systemu ERP w krótkim czasie pozwala Ci niemal natychmiast usprawnić procesy w firmie i budować przewagę konkurencyjną. Jeśli po czasie Twój biznes urośnie albo stwierdzisz, że potrzebujesz zmian systemowych, możesz uruchomić kolejne moduły Business Central lub zamówić modyfikacje systemu zgodnie ze swoimi potrzebami.
Jak wygląda proces szybkiego wdrożenia?
Pierwszym krokiem jest Warsztat Discovery. Głównym celem warsztatu jest upewnienie się, że prekonfigurowana funkcjonalność Business Central jest wystarczająca do spełnienia wymagań klienta. W oparciu o wspólne spotkania, konsultanci Nav24 przygotowują spis procesów oraz wymagań biznesowych, które mają być realizowane w systemie. W przypadku, kiedy podczas warsztatów okaże się, że w systemie ma być realizowany poszerzony zakres funkcjonalności bądź wymagane są dostosowania wg specyfiki klienta, konsultanci Nav24 analizują możliwość realizacji rozszerzonego zakresu prac w projekcie bądź rekomendują ich przesunięcie na etap po uruchomieniu systemu.
W kolejnym kroku, zespół Nav24 przygotowuje „czystą” bazę danych, instaluje wymagany pakiet usprawnień produkcyjnych oraz gotowy pakiet konfiguracji. Użytkownicy z asystą Nav24 wprowadzają ręcznie bądź importują z wcześniej wykorzystywanego systemu lub plików excel dane kartotekowe, takie jak kartoteki surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, nabywców oraz dostawców.
Następnie użytkownicy uczestniczą w szkoleniach w obszarach zakupów, magazynowania, sprzedaży oraz produkcji. Dodatkowo na tym etapie użytkownicy odpowiedzialni za techniczne przygotowanie produkcji wspólnie z konsultantami Nav24 ustalają i definiują struktury produktów (BOM) oraz procesy produkcyjne (marszruty).
Podczas całego procesu wdrożenia, jak również w trakcie pierwszych kroków po uruchomieniu systemu, użytkownicy otrzymują dostęp do materiałów szkoleniowych Nav24, przygotowanych w formie interaktywnych instrukcji i filmików, co znacznie usprawnia proces wdrożenia, a użytkownikom daje możliwość utrwalenia zdobytej wiedzy.
Poza szkoleniami w zakresie danych kartotekowych oraz procesów / transakcji, konsultanci Nav24 przygotowują użytkowników do wprowadzenia stanów początkowych dla zapasów magazynowych, otwartych faktur zakupu i sprzedaży.
Ostatnim etapem jest przygotowanie środowiska oraz użytkowników do uruchomienia „produkcyjnego” systemu. Na tym etapie zespół wdrożeniowy przeprowadza ostatnie testy realizacji procesów biznesowych. Uruchomienie GO-LIVE jest momentem, w którym użytkownicy rejestrują pierwsze rzeczywiste transakcje w systemie. W tym ważnym czasie, konsultanci Nav24 czynnie wspierają użytkowników oraz rozwiązują powstające problemy.
Zastanawiasz się, czy szybkie wdrożenie jest dla Twojej firmy odpowiednie?
Umów się na niezobowiązująca konsultację, a nasz specjalista sprawdzi, jaki typ wdrożenia będzie optymalny.
03 Wdrożenia CRM Microsoft Dynamics 365 Sales i Customer Service
Wdrażamy rozwiązania z rodziny Microsoft Dynamics 365, które pomagają budować skuteczną sprzedaż oraz zwiększają jakość obsługi posprzedażowej klienta.
Dynamics 365 Sales to system CRM, dzięki któremu zbudujesz relacje z klientami i usprawnisz proces sprzedaży. Pozwala rejestrować potencjalnych klientów i źródła ich pochodzenia w celu włączenia do procesu sprzedaży. Posiada szerokie możliwości w zakresie dostosowania do indywidualnych potrzeb biznesowych, zapewnia szybki dostęp do kluczowych informacji, lejków sprzedaży czy wykresów i ułatwia podejmowanie świadomych decyzji opartych na danych. Jest zintegrowany z Outlookiem i innymi rozwiązaniami Microsoft 365 (ToDo, Sharepoint, Teams) oraz Dynamics 365 Business Central. Umożliwia automatyzację pewnych działań w celu usprawnienia procesu sprzedaży i umożliwienia dotarcia do odpowiednich osób w organizacji.
Customer Service zapewnia pełną kontrolę nad procesami obsługi klienta. Pozwala na zdefiniowanie źródeł komunikacji z klientem i rejestrowanie na tej podstawie zgłoszeń serwisowych pochodzących od klienta. System analizuje, czego dotyczy zlecenie i uruchamia odpowiedni proces rozwiązania problemu. Czasy reakcji i rozwiązania problemu są definiowane na podstawie umów SLA i raportowane. Na ich podstawie można planować kolejne działania (np. mail, spotkanie, wiadomość w Teams). Komunikację z klientem wspierają mechanizmy sztucznej inteligencji.
Dzięki dokładnie zdefiniowanym procesom tak zwany czas adopcji, czyli wdrożenia nowej osoby, w Dynamics 365 ulega znacznemu skróceniu.
03 Wdrożenia CRM Microsoft Dynamics 365 Sales i Customer Service

Proces wdrożenia Dynamics 365 Sales / Customer Service
Krok 1
Zaczynamy od poznania potrzeb Klienta. Weryfikujemy procesy sprzedaży lub/i obsługi klienta i rekomendujemy ich odwzorowanie w systemie. Ustalamy, ilu użytkowników będzie korzystać z systemu. Określamy, czy jest konieczność wdrożenia rozwiązań Microsoft 365. Na tym etapie ważne jest także określenie budżetu Klienta.
Krok 2
Prezentujemy rozwiązanie w wersji demo.
Krok 3
Przygotowujemy ofertę zawierającą sugerowane rozwiązania, propozycję cenową oraz szacowany czas wdrożenia.
Krok 4
Po akceptacji Klienta przechodzimy do uruchomienia rozwiązania.
Krok 5
Ostatnim etapem wdrożenia jest przeszkolenie pracowników/użytkowników systemu.
Chcesz podnieść jakość obsługi klientów?
Umów się na bezpłatną konsultację, a nasz specjalista pokaże Ci jak możesz lepiej zarządzać relacjami z klientami.
Budowa aplikacji na zamówienie PowerApps (digitalizacja procesów)
Tworzymy aplikacje biznesowe w oparciu o technologię Microsoft Power Platform. Digitalizujemy oraz automatyzujemy procesy dzięki aplikacjom PowerApps oraz Power Automate.

Jak wygląda proces tworzenia aplikacji?
Proces tworzenia aplikacji lub digitalizacji procesów w organizacjach rozpoczyna się od spotkania z konsultantem Nav24, które ma na celu doprecyzowanie wymagań biznesowych Klienta oraz odpowiednie zmapowanie potrzeb do rozwiązań Microsoft.
Kolejnym krokiem jest przygotowanie przez Nav24 prototypu docelowej aplikacji lub procesu biznesowego wraz z przedstawieniem oferty na wykonanie oraz wdrożenie aplikacji (opcjonalnie zakup odpowiednich licencji Microsoft). Oferta zawiera szczegółowy zakres funkcjonalny, uzgodniony z Klientem.
- Sam proces implementacji trwa od kilku do kilkunastu dni (w zależności od wymagań biznesowych).
- Na bazie zbudowanego prototypu, zespół Nav24 implementuje zmiany wynikające z zakresu funkcjonalnego.
- Po wykonaniu zmian, Klient otrzymuje gotową aplikację do testów. Po fazie testów następuje udostępnienie użytkownikom końcowym aplikacji wraz z przygotowaną przez Nav24 instrukcją stanowiskową.
- Podczas uruchomienia aplikacji dla użytkowników końcowych, konsultanci Nav24 świadczą usługi asysty powdrożenioowej, zapewniając użytkownikom poczucie komfortu oraz bezpieczeństwa podczas stawiania pierwszych kroków z aplikacją.
Proces tworzenia aplikacji
1 tydzień
Mapowanie wymagań oraz budowa prototypu aplikacji
2 tydzień
Weryfikacja zaprezentowanego prototypu wraz z określeniem dodatkowych wymagań
2 tydzień
Podpisanie zamówienia z Nav24
3 tydzień
Projektowanie oraz wykonanie aplikacji. Oddanie aplikacji do testów Klienta
3 tydzień
Opcjonalne poprawki aplikacji
4 tydzień
Uruchomienie produkcyjne aplikacji na środowisku Klienta wraz z asystą Nav24
Dowiedz się jak szybko możemy przygotować aplikację zgodną z Twoimi wymaganiami.
Umów się na niezobowiązującą konsultację.
Wdrożenia paneli produkcyjnych
Funkcje użytkowe:
Wykorzystując doświadczenie zespołu Nav24 oraz technologię Microsoft Power Apps, wdrażamy kompleksowe, ready-to-use rozwiązanie, umożliwiające rejestrowanie danych produkcyjnych w czasie rzeczywistym.
Sama implementacja rozwiązania trwa od kilku do kilkunastu dni roboczych (bez integracji).

Jednak aby wdrożyć rozwiązanie, musimy przejść przez kilka niezbędnych kroków:
- Krok 1: Prezentacja rozwiązania oraz potencjalna identyfikacja niestandardowych lub specyficznych dla branży / przedsiębiorstwa procesów lub integracji.
- Krok 2: Dostarczenie Klientowi wersji pilotażowej w celu testowej realizacji procesów produkcyjnych.
- Krok 3: Wykonanie opcjonalnych zmian funkcjonalno-wizualnych.
- Krok 4: Przekazanie aplikacji do testów Klienta wraz z instrukcjami stanowiskowymi.
- Krok 5: Uruchomienie produkcyjne oraz asysta powdrożeniowa.
Chcesz poprawić wydajność produkcji?
Umów się na konsultację z naszym specjalistą i dowiedz się, jak może wyglądać wdrożenie w Twojej firmie.
06 Wdrożenia Power BI
Wdrażamy rozwiązania Power BI i tworzymy indywidualne raporty dopasowane do potrzeb Klientów.
Power BI pozwala tworzyć rozbudowane raporty, które umożliwiają szybką analizę dużej ilości danych z różnych źródeł. Wyniki prezentowane są w formie czytelnych, interaktywnych wizualizacji. Raporty możesz budować samodzielnie za pomocą dostępnych szablonów i metody „drag and drop”. Szeroka funkcjonalność Power BI czyni z niego idealne rozwiązanie dla każdej firmy, bez względu na branżę, w jakiej działa, wielkość czy obroty. Znając potrzeby Klientów i cele, jakie ma realizować raport, możemy dobrać odpowiednie standardowe rozwiązania lub zaprojektować nowe funkcjonalności i modyfikacje.
06 Wdrożenia Power BI

07 Budowa raportów Power BI dla Business Central
Tworzymy raporty od podstaw w oparciu o potrzeby Klientów i rozbudowujemy już istniejące.
Na bazie najbardziej popularnych scenariuszy biznesowych, nasi eksperci opracowali gotowe raporty, które można szybko wdrożyć niemal w każdej firmie. Możemy także przygotować indywidualne rozwiązania dopasowane, do potrzeb Twoich i Twojej organizacji. Dzięki odświeżaniu danych zyskujesz jeden, zawsze aktualny raport – nie ma więc potrzeby tworzenia nowych w miarę upływu czasu.
07 Budowa raportów Power BI dla Business Central

Jak wygląda budowa raportu Power BI?
Rozpoznanie potrzeb
Identyfikacja potrzeby Klienta, na którą ma odpowiedzieć raport Power BI.
Prezentacja demo
Prezentacja narzędzia w oparciu o przykładowy raport.
Przygotowanie do budowy
Omówienie celów raportu i zebranie najważniejszych założeń.
Projekt rozwiązania
Projektowanie rozwiązania w oparciu o potrzeby Klienta.
Budowa raportu
Po zaakceptowaniu przez Klienta zaproponowanych rozwiązań, powstaje w pełni funkcjonalny raport.
Szkolenie użytkowników
Przeszkolenie użytkowników raportu Power BI.
