Skontaktuj się z nami

Your address will show here +12 34 56 78
Jak działamy?

Wszystkie projekty w zakresie wdrożeń realizujemy zgodnie z metodyką Microsoft Dynamics Sure Step,
opracowaną na podstawie wieloletnich doświadczeń wdrożeniowców z całego świata. dzięki
czemu zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego wdrażania aplikacji biznesowych.

  • Text Hover
01. Diagnoza

Weryfikacja poptrzeb
klienta w zakresie
oprogramowania.
Dobór i przygotowanie
indywidualnej oferty
i kosztorysu najbardziej
dopasowanych rozwiązań

  • Text Hover
02. Analiza

Szczegółowe badanie
procesów przedsiębiorstwa,
zdefiniowanie wymagań
i zaplanowanie
szczegółowego
harmonogramu działań

  • Text Hover
03. Projekt

Projekt wdrożenia
założonych wcześniej
procesów, utworzenie
środowisk testowych
systemu i określenie
sposobu implementacji
poszczególnych rozwiązań

  • Text Hover
04. Budowa

Budowa i testy
komponentów systemu
zgodnie z wcześniejszymi
założeniami. Stworzenie
interfejsów i procesów
migracji danych
testowych. Konfiguracja
i testy systemu.

  • Text Hover
05. Wdrożenie

Całodobowa opieka
konsultantów nav24
nad użytkownikami
i wsparcie w obsłudze
wdrożonego systemu.

  • Text Hover
06. Uruchomienie

Przeniesienie dotychczasowych
procesów do nowego
systemu, końcowe
testy i szkolenia użytkowników.

  • Text Hover
Analiza przedwdrożeniowa

stanowi wstęp do wdrożenia oprogramowania w przedsiębiorstwie i ma kluczowe znaczenie

w przygotowaniu całego procesu. Na podstawie analizy zostają zaplanowane wszystkie działania w ramach

projektu i wybrane zespoły odpowiedzialne za jego realizację, zarówno po stronie NAV24 jak i klienta.

W ramach analizy odbywa się cykl spotkań warsztatowych podczas których opracowywane zostają wszystkie

modele procesów biznesowych w organizacji klienta. Na tym etapie powstaje pełny Spis procesów objętych

systemem oraz Karta projektu zawierająca dokładny harmonogram, produkty i etapy wdrożenia wraz z budżetami.

Na tym etapie powstaje także Plan projektu wraz z rejestrem problemów i listą migracji danych..




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych
przez NAV24 Sp. z o.o. oraz akceptuję klauzule:
Pełna treść klauzuli

Wdrożenie

Wdrożenie systemu ERP składa się z trzech etapów:

  • Text Hover
01. Projekt

Pierwszy etap wdrożenia systemu, podczas którego zespół projektowy opracowuje projekt implementacji rozwiązań będących odpowiedzią na określone w fazie analizy potrzeby biznesowe klienta. Na tym etapie tworzone są środowiska testowe systemu, które nastepnie konfigurowane są adekwatnie do określonych wymagań. Powstaje także plan implementacji poszczególnych rozwiązań.

  • Text Hover
02. Budowa

Etap podczas którego tworzone są poszczególne komponenty systemu ERP, zdefiniowane i zatwierdzone na etapie analizy. Powstają wówczas wszystkie wymagane funkcjonalności, proces migracji danych,a także tworzone są interfejsy. Po zakończeniu etapu budowy mamy gotowy, w pełni skonfigurowany system, który następnie podlega szczegółowym testom akceptacyjnym przeprowadzanym przez wybranych użytkowników z zespołu klienta.

  • Text Hover
03. Uruchomienie

Na tym etapie następuje przeniesienie procesów do nowego systemu Microsoft Dynamics NAV. Zespół wdrożeniowy NAV24 przeprowadza szkolenia z jego obsługi dla użytkowników systemu. Obustronnie przeprowadzane są końcowe testy funkcjonowania systemu. Powstaje także tak zwana Lista kontrolna. Po ostatecznym zatwierdzeniu poprawności działania, następuje ostateczna migracja danych na wersję produkcyjną i uruchomienie systemu.




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych
przez NAV24 Sp. z o.o. oraz akceptuję klauzule:
Pełna treść klauzuli

Korzyści metodyki
Microsoft Dynamics Sure Step

Metodyka Sure Step gwarantuje klientowi pełną kontrolę nad przebiegiem całego procesu wdrożenia.

Dzięki z góry zaplanowanym działaniom, jasno zdefiniowanym obowiązkom i rzetelnej dokumentacji klient ma wgląd

do zachodzącyh zmian na każdym etapie projektu. Przejrzystość procesu i sprawna bieżąca komunikacja

gwarantują bezpieczeństwo całego projektu i przeznaczonego budżetu

Wsparcie powdrożeniowe
i szkolenia

 

Po uruchomieniu nowego systemu u klienta NAV24 oferuje jego użytkownikom stałe wsparcie merytoryczne i techniczne

w zakresie funkcjonowania procesów zachodzących w systemie. Nasz telefon serwisowy działa 24 godziny na dobę,

a nasi Konsultanci w każdej chwili są gotowi podjąć realizację zgłoszeń naszych klientów.

 

Serwis

Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe świadczone przez zespół

wykwalifikowanych konsultantów. Naszym klientom zapewniamy:

  • Text Hover
Scentralizowany punkt zgłoszeń i wsparcia technicznego

  • Text Hover
Błyskawiczny czas reakcji na zgłoszenie

  • Text Hover
Dostępność 24/7

  • Text Hover
Rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb

  • Text Hover
Wykwalifikowany zespół konsultantów i deweloperów

Jak pomagamy naszym klientom?

 

  • Text Hover
Asysta telefoniczna

Szybkie wsparcie użytkownika przy wykorzystaniu aplikacji Skype lub dedykowanej linii telefonicznej.

  • Text Hover
Pomoc zdalna

Zdalne rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem oprogramowania TeamViewer.

  • Text Hover
Wizyta serwisowa

Wsparcie użytkowników w ich siedzibie podczas wizyt wykwalifikowanych konsultantów.




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celach marketingowych
przez NAV24 Sp. z o.o. oraz akceptuję klauzule:
Pełna treść klauzuli


Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
Zapisz się do newslettera

EMAIL

Skontaktuj się z nami

ul. Generała Stanisława Maczka 9
43-300 Bielsko-Biała

 

Email: biuro@nav24.pl

Telefon: +48 33 821 02 46

 

  • Text Hover

Copyright 2017 NAV24