N24 Non-conforming Delivery Registration App

Twoi pracownicy odbierają codziennie duże ilości dostaw i szukasz narzędzia, które ułatwi i przyśpieszy im zgłaszanie ewentualnych niezgodności? Jeśli tak, to zapoznaj się z aplikacją do rejestrowania niezgodności w dostawach Non-conforming delivery registration App!

-aplikacja-rejestracja-niezgodnosci-w-dostawach

Idea aplikacji N24 Non-conforming Delivery Registration App

Po stwierdzeniu uszkodzenia towaru lub rozbieżności z zamówieniem odbiorca ma prawo zgłosić reklamację do dostawcy. Często jest to skomplikowane i wymaga spełnienia ściśle określonych przez dostawców lub przewoźników kryteriów. Kluczowe dla powodzenia jest także szybkie i precyzyjne działanie. W wielu firmach proces rejestracji incydentów związanych z dostawami nie jest ustrukturyzowany i zoptymalizowany, co naraża przedsiębiorców na straty związane z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

Przeznaczenie aplikacji

Aplikacja przeznaczona jest dla firm, w których przyjmowane są dostawy. Pracownicy odpowiedzialni za ich odbiór nie zawsze posiadają bieżący dostęp do komputera, stąd też rozwiązanie ma charakter mobilny – do korzystania z niego wystarczy smartfon lub tablet z aparatem i dostępem do Internetu. Dzięki aplikacji zgłoszenie niezgodności jest błyskawicznezawiera wszystkie wymagane parametry. Rozwiązanie oparte jest o Power Apps.

Funkcjonalność aplikacji do zgłaszania niezgodności w dostawach N24 Non-conforming Delivery Registration App

  • możliwość wyboru dostawcy z listy bądź dodanie nowego;
  • wybór zdefiniowanego typu uszkodzenia lub skorzystanie z opcji “Inne” i wprowadzenie opisu incydentu;
  • rejestracja daty incydentu;
  • określenie priorytetu;
  • określenie magazynu, na który była przyjmowana dostawa;
  • dokumentacja szkody na podstawie wykonanych zdjęć;
  • rejestracja wszystkich incydentów na centralnej liście wraz z oznaczeniem jako rozwiązane / nierozwiązane;
  • powiadomienia mailowe wysyłane do kierownika magazynu / działu reklamacji, zawierające zdjęcia uszkodzonej dostawy.
zgłaszanie niezgodności w dostawach aplikacja
rejestracja zgłaszanie reklamacji aplikacja

Use case – scenariusz “z życia”

Życie pisze najlepsze scenariusze”. Przyjrzyjmy się jednemu z nich, który przedstawia przykładową sytuację, w której doskonale sprawdzi się nasza aplikacja.

1. Jan Kowalski – magazynier w NAV24 Sp. z o.o. – przyjmuje dostawę z firmy ABC Sp. z o.o.
2. Pan Jan zauważył, że dostarczony towar jest uszkodzony.
3. Magazynier uruchamia aplikację NAV24 Rejestracja Niezgodności w Dostawach za pośrednictwem swojego smartfona i tworzy nowe zgłoszenie incydentu.
4. Pan Jan podaje datę, dostawcę, typ uszkodzenia, nazwę magazynu, priorytet oraz zdjęcia uszkodzonej dostawy.
5. Dział reklamacji otrzymuje wiadomość email zawierającą wprowadzone przez pana Jana informacje oraz zdjęcia, co pozwala na szybkie złożenie reklamacji.
6. Gdy reklamacja zostaje uznana i problem rozwiązany, dział reklamacji zaznacza na centralnej liście incydentów, że został on rozwiązany.

Kontakt

Umów się na konsultację

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat N24 Non-conforming delivery registration App lub po prostu interesuje Cię wycena? Napisz do nas!

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń