Rok 2023 jest dla nas szczególny – obchodzimy dziesięciolecie istnienia! To doskonały moment na zmiany, dlatego podjęliśmy decyzję o gruntownym rebrandingu. Co dokładnie zmieniliśmy?
Znaczenie nowego logo
Punkt wyjścia nasze nowej identyfikacji wizualnej stanowi nowe logo. Składa się z segmentów symbolizujących modułowość rozwiązań Microsoft, które można dowolnie łączyć i rozbudowywać, tworząc kompleksowe systemy dopasowane do indywidualnych potrzeb różnych firm. Segmenty z nowego logo Nav24 reprezentują także ludzi – zgrany zespół specjalistów z wielu dziedzin, którzy tworzą tę firmę i przyczyniają się do jej ciągłego rozwoju. Z kolei sposób, w jaki segmenty łączą się ze sobą w naszym nowym logo, kojarzy się z drogą. Może ona być dwojako interpretowana. Po pierwsze to droga, jaką przeszła firma w ciągu 10 lat istnienia, stając się jednym z czołowych Partnerów Microsoft w Polsce. To także droga do osiągania ambitnych celów biznesowych, w której towarzyszymy naszym Klientom, edukując i doradzając w zakresie najlepszych rozwiązań. Pozornie drobną zmianą, widoczną w logo, jest nowy zapis nazwy firmy: zamiast dotychczasowego NAV24, teraz używać będziemy Nav24.
Zmieniona kolorystyka
W ramach rebrandingu zmianie uległa kolorystyka: niebieski ustąpił miejsca butelkowej zieleni, w nowej identyfikacji pojawiły się też elementy jasnozielone oraz pomarańczowe. Zielony kojarzy się z bezpieczeństwem, wiarygodnością i daje poczucie spokoju. Jego ciemne odcienie przywodzą na myśl sukces w biznesie. Z kolei jasne odnoszą się do wzrostu i świeżości. Pomarańczowy to pozytywna energia, dobre emocje i zachęta do działania. Nowa kolorystyka idealnie oddaje zatem nasz charakter.
Zupełnie nowa strona internetowa
Gruntowną przebudowę przeszła strona internetowa. Stała się nowoczesna i przejrzysta, użytkownicy mogą bez trudu znaleźć najważniejsze informacje o produktach Microsoft, rozwiązaniach dedykowanych dla swojej branży i usługach Nav24. W oczywisty sposób strona czerpie z elementów nowej identyfikacji: nie brakuje nawiązań do zmienionego logo, a zielono-pomarańczowa kolorystyka budzi jednoznaczne skojarzenia z firmą.
Za zmianę identyfikacji wizualnej odpowiada Symbol Studio, a nowa strona powstała przy współpracy z Wise People.