Powrót do strony głównej

Dynamics 365 i Adobe Marketing Cloud w służbie sprzedaży i marketingu

Dynamics 365 i Adobe Marketing Cloud w służbie sprzedaży i marketingu

Dwie światowej sławy firmy – Adobe i Microsoft – postanowiły połączyć swoje siły w 2016 roku. Na mocy zawartego przez nie porozumienia, Adobe opiera obecnie swoje serwisy chmurowe o Azure, natomiast platforma Microsoft Dynamics 365 korzysta z modułu Adobe Marketing Cloud. Jakie korzyści niesie ze sobą ta współpraca dla firm, które pracują na systemie Dynamics 365? Przede wszystkim, ujednolicone materiały, dane oraz procesy marketingowe i sprzedażowe, niezależnie od etapu na jakim się znajdują, zapewniają najlepszą obsługę.

Organizacja inteligentnych kampanii

Dobre narzędzia, które dobrze ze sobą współpracują, są warunkiem wysokiego poziomu obsługi klientów. Dlaczego? Otóż, jedynie spójne działania z zakresu sprzedaży i marketingu (możliwe do osiągnięcia dzięki Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365) pozwalają gromadzić informacje o interakcji z klientami i w zależności od tego, co skłoniło ich do skorzystania z danej oferty – dopasować obsługę do ich indywidualnych oczekiwań. Zintegrowane oprogramowanie wpływa na poprawę wskaźników utrzymania, skraca cykle sprzedażowe i zwiększa liczbę sfinalizowanych transakcji. Poza tym, dzięki narzędziom do zarządzania kampaniami, gwarantuje wyższe przychody i większy zwrot z nakładów na marketing.

Ukierunkowany i spersonalizowany marketing cyfrowy

Skuteczny e-marketing zapewnia klientom zdecydowanie lepszą obsługę, a samej firmie dynamiczny rozwój. Ukierunkowane i spersonalizowane działania na bezpiecznej i skalowalnej platformie polegają na kompleksowych rozwiązaniach oraz zarządzaniu treścią w Internecie. Połączenie Microsoft Azure i Adobe Marketing Cloud umożliwia zarządzanie treścią poprzez innowacyjne oprogramowanie marketingowe na skalowalnej platformie, sprawne tworzenie i udostępnianie cyfrowej oferty, a także obniżenie kosztów zarządzania i zasobów. Wobec tego – z Microsoft Dynamics 365 możesz mieć pewność, że pracujesz na platformie, która jest zgodna z przepisami oraz standardami branżowymi.

DYNAMICS CRM