Wyobraź sobie, że odpowiedzialność za nadzór nad automatycznymi systemami w firmie spada na Twoje barki. Na pierwszy rzut oka wydaje się to prostym zadaniem: systemy powinny działać samodzielnie i automatycznie, prawda? Jednak rzeczywistość potrafi być brutalna.
Do czego prowadzi zatrzymanie automatycznych procesów?
Automatyczne procesy, które miały zaoszczędzić Twój czas, często przestają działać zgodnie z planem. Co gorsza, Twoja firma ma kilka oddziałów, a każdy z nich operuje jako osobna firma w Business Central, a monitorowanie ich wszystkich jest prawdziwym wyzwaniem.
Każde przełączenie się między firmami, aby sprawdzić status kolejek zleceń, to marnotrawstwo cennego czasu. Wszystko to tylko dlatego, że gdy automatyczny system napotka błąd, zatrzymuje swoją pracę do czasu ponownego ręcznego uruchomienia.
To oznacza, że codziennie musisz sprawdzać, czy wszystkie kolejki są nadal gotowe i działają poprawnie. Brak automatycznych powiadomień o błędach może spowodować, że kluczowe procesy, takie jak aktualizacja kursów walut czy wymiana danych z zewnętrznymi systemami, zatrzymają się w najmniej odpowiednim momencie. I - co najgorsze - nikt się o tym nie dowie.
Taki przestój to nie tylko problem na poziomie operacyjnym, ale także przysłowiowa kropla, która może przelać czarę i wywołać lawinę nowych problemów. Co, jeżeli użytkownicy systemu zaczną księgować dokumenty, które potrzebują aktualnych danych, ale automatyczne zadanie odpowiedzialne za ten proces przestało działać tydzień temu? Lub gdy zaczną tworzyć nowe Faktury sprzedaży nie mając aktualnych kursów walut? Na pewno możesz sobie łatwo wyobrazić spowodowany tym chaos.
A mogło być lepiej...
A teraz wyobraź sobie, że masz możliwość monitorowania wszystkich kolejek zleceń z jednego, centralnego miejsca. Koniec z czasochłonnym przełączaniem się między firmami.
Dzięki jednej stronie widać, które kolejki działają poprawnie, a które napotkały problemy i się zatrzymały. Taki centralny widok nie tylko zaoszczędza czas, ale również znacząco redukuje ryzyko błędów.
Jak najlepiej rozwiązać problem?
Dzięki naszej funkcjonalności – Advanced Queues – możesz zarządzać i monitorować kolejki z różnych firm z jednego miejsca w systemie. Funkcjonalność nie tylko centralizuje zarządzanie, ale również automatycznie wznawia kolejki, które zakończyły się błędem, co eliminuje konieczność ręcznego restartowania ich. Co więcej, powiadomi Cię, jeśli coś poszło nie tak, minimalizując ryzyko przestojów i związanych z nimi problemów.
Koniec z czasochłonnymi zadaniami, które można zautomatyzować!
Jeśli nasze rozwiązanie Cię zainteresowało lub potrzebujesz pomocy w zakresie zarządzania kolejkami zleceń, skorzystaj z formularza poniżej i skontaktuj się z nami. Produkt jest dostępny od ręki, a zamawiając teraz, skorzystasz z 20% rabatu. Wystarczy, że wspomnisz o tym artykule podczas rozmowy.
Advanced Queues znajdziesz na AppSource oraz naszej stronie.