« powrót do strony głównej

CRM for Agents – oprogramowanie dla biznesu ubezpieczeniowego (część I)

[Głosów:0    Średnia:0/5]

W każdej branży dobre relacje z klientami odgrywają bardzo ważną rolę. Istnieją jednak takie przedsiębiorstwa, w których to nasze być albo nie być w biznesie zależy od tego, czy potrafimy nawiązać pozytywny kontakt i silną więź z ludźmi. Tyczy się to przede wszystkim towarzystw ubezpieczeniowych. I to właśnie z myślą o nich, oprogramowanie dla biznesu Microsoft Dynamics stworzyło narzędzie CRM for Agents. Sprawdźmy, co dokładnie ma do zaoferowania agentom ubezpieczeniowym.

Wsparcie planowania pracy

Przede wszystkim, CRM for Agents wspiera planowanie pracy, co jest niesamowicie istotne, gdyż pozwala dotrzymać umówione terminy spotkań i rozmów telefonicznych. Za sprawą tego narzędzia szybko możemy sprawdzić najbliższy wolny termin w swoim kalendarzu i umówić spotkanie z klientem. Tak zapisana informacja będzie zawierać to z kim, który raz i w jakiej sprawie się spotykamy. CRM pozwala także zachować odpowiednią przejrzystość podczas odtwarzania danych, daje szybki dostęp do danych osobowych i kontaktowych, a także umożliwia przypisanie do informacji konkretnego koloru, co pozytywnie wpływa na intuicyjność kalendarza. Nie wspominając nawet o tym, że narzędzie jest dostępne zarówno na komputerach stacjonarnych i laptopach, jak i na tabletach oraz smartfonach. W związku z tym, nawet na chwilę przed wizytą w siedzibie klienta, możemy przejrzeć historię interakcji, ofert, podpisanych umów i płatności. Dzięki temu, nie tylko oszczędzamy czas, jesteśmy doskonale przygotowani, ale również łatwiej jest nam przygotować najlepszą ofertę, a co za tym idzie, spełnić oczekiwania klienta.

Plan marketingowy

W towarzystwach ubezpieczeniowych podstawą działań marketingowych jest plan marketingowy. Pełni on cztery funkcje, a mianowicie: komunikacja wewnątrz firmy, przydzielanie zadań, koordynacja (zestawienie narzędzi marketingu z budżetem) i alokacja (rozdział środków na najbardziej obiecujące produkty i rynki). W związku z tym, tworzy się go po to, aby określić cele, mające przynieść zyski, strategie ich osiągnięcia oraz analityczne uzasadnienie wszelkich działań. CRM for Agents pozwala operacyjnie zarządzać celami, zbierać kluczowe informacje o klientach i przekazywać je do działu marketingu. Umożliwia to m.in. przygotowanie spersonalizowanej kampanii, skierowanej wyłącznie do klientów zainteresowanych konkretnym produktem.

O nas

nav24

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo