Zarządzanie serwisem w Business Central

Usprawnij obsługę posprzedażową produktów dostarczonych Twoim klientom. Dzięki automatycznie generowanej w procesie sprzedaży bazie Przedmiotów serwisu z dokładnością do numeru seryjnego masz pełną kontrolę nad zgłoszeniami napraw produktów objętych ochroną gwarancyjną lub pogwarancyjną.

Planowanie i realizacja zleceń serwisowych powiązana jest z konkretnymi przedmiotami serwisu, co pozwala na analizę kosztów obsługi na poziomie numeru seryjnego lub typu zapasu, włączając koszty części zamiennych oraz dostarczanych wykonanych usług serwisowych. Wykorzystując funkcjonalność Umów serwisowych możesz definiować indywidualne warunki obsługi, włączając warunki SLA, rabaty na usługi czy okresowe przeglądy serwisowe.

Production Schedule planowanie i harmonogramowanie procesu produkcji

Moduł Zarządzanie serwisem
w Dynamics 365 Business Central

  • Generuj automatycznie bazę przedmiotów objętych serwisem gwarancyjnym w momencie sprzedaży;
  • Prowadź rejestr zleceń dla napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • Miej wgląd w historię napraw przedmiotu serwisu wraz z ewidencją wymiany komponentów;
  • Zarządzaj procesem podstawienia sprzętu zastępczego w zleceniach serwisowych;
  • Zarządzaj umowami serwisowymi;
  • Planuj pracę inżynierów serwisu wg lokalizacji i kwalifikacji przypisanych do przedmiotu serwisu.
  • Zarządzaj planowaniem i wykorzystaniem części zamiennych;
  • Automatyzuj tworzenie standardowych zadań dla powtarzalnych działań serwisowych (np. przeglądy instalacje);
  • Zarządzaj cenami usług serwisowych, opłat dodatkowych (np. dojazd, wycena) jak również części w ramach gwarancji jak również poza nią;
  • Automatyzuj fakturowanie usług i części;
  • Rejestruj i monitoruj koszty zlecenia serwisowego, w tym związanych z materiałów i użytych zasobów;
  • Definiuj warunki handlowe umów serwisowych oraz automatyzuj fakturowanie ryczałtów serwisowych.

Funkcjonalność modułu Zarządzanie serwisem

  • Przedmioty serwisu;
  • Zlecenia serwisowe;
  • Zarządzanie gwarancjami;
  • Cennik usług serwisowych oraz części;
  • Zarządzanie umowami serwisowymi;
  • Możliwość zintegrowania z Dynamics 365 Customer Service.
Aplikacja do zarządzania projektami
Kontakt

Porozmawiajmy o tym,
jak wspomóc Twój biznes

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń