N24 Document Generator
Szybkie i zarazem bezbłędne uzupełnianie dokumentów? Tak, to możliwe dzięki naszej aplikacji N24 Document Generator. Rozwiązanie pozwoli Twoim pracownikom zaoszczędzić sporo czasu i zminimalizuje ryzyko pomyłek. Ponadto wszystkie dokumenty będą spójne oraz przechowywane w bezpiecznej chmurze.
Idea aplikacji N24 Document Generator?
Zauważyliśmy, że w wielu firmach sporym obciążeniem jest ilość czasu poświęcana na uzupełnianie dokumentów. Pracownicy, zamiast skupiać się na produktywnych działaniach, spędzają godziny nad różnego rodzaju pismami. Ponadto zdarza się, że popełniają przy przepisywaniu danych błędy oraz korzystają z różnych szablonów. Może to być przyczyną dużych strat finansowych i wizerunkowych.
Przeznaczenie aplikacjiAplikacja N24 Document Generator pozwala uporać się z wyżej wymienionymi problemami. Przeznaczona jest zwłaszcza dla pracowników, którzy są odpowiedzialni za sporządzanie i uzupełnianie umów. Dzięki niej mogą znacznie przyśpieszyć swoją pracę oraz uporządkować wygląd i miejsce składowania dokumentów. Rozwiązanie pomaga również uchronić firmę przed problemami prawnymi wynikającymi z niedokładnej treści lub łatwych do przeoczenia błędów.
Funkcje aplikacji N24 Document Generator
- możliwość "podpięcia" do aplikacji różnych szablonów umów;
- w przypadku dokumentów dla istniejącego klienta - autouzupełnianie pól;
- lista ostatnio sporządzonych dokumentów przez konkretnego użytkownika z możliwością ich podglądu i/lub pobrania;
- automatyczny zapis dokumentów w jednym miejscu, w formacie edytowalnym i/lub .pdf
- automatyczna wysyłka nowo utworzonej umowy na wskazany adres e-mail w celu szybszej wysyłki do klienta.
Use Case – scenariusz z życia
Zobaczmy na poniższym przykładzie jak pan Jan Kowalski w praktyce wykorzystuje aplikację N24 Document Generator. 1. Firma NAV24 sp. z o.o. nawiązała współpracę z klientem, którego będzie zaopatrywać w licencję systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. 2. Jan Kowalski, który jest odpowiedzialny za administrowanie i sporządzanie umów, uruchamia aplikację NAV24 Generator Dokumentów. 3. Następnie pan Jan wybiera właściwy szablon dokumentu – w tym przypadku Zamówienie subskrypcji. 4. W kolejnym kroku pan Jan uzupełnia dane klienta, zapisuje je w celu późniejszego użycia do umowy serwisowej, po czym generuje umowę. 5. Umowa zostaje automatycznie zapisana w chmurze (bibliotece dokumentów na SharePoint) oraz automatycznie wysłana w formacie .pdf na adres e-mail Jana. 6. Jan może ją od razu wydrukować lub wysłać do klienta.
Umów się na konsultację
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat N24 Document Generator lub po prostu interesuje Cię wycena? Napisz do nas!
Pokaż telefon...