Usługi wsparcia i rozwoju Dla naszych Klientów oferujemy jeden, scentralizowany punkt kontaktu dla wszystkich produktów Microsoft dostarczanych przez Nav24.
Wsparcie Business Central
Wspieramy użytkowników Business Central w codziennej pracy, rozwiązujemy pojawiające się problemy.
Nasi konsultanci na bieżąco reagują na zgłoszenia Klientów dotyczące zmian i rozwoju posiadanych rozwiązań czy naprawy ewentualnych błędów. Prowadzimy konsultacje i szkolenia, doradzamy w zakresie zmiany lub rozszerzenia licencji, identyfikujemy potrzeby i podpowiadamy przydatne modyfikacje.
Jak wygląda usługa wsparcia?
Przyjęcie zgłoszenia (panel klienta, telefon, email)
Identyfikacja typu i priorytetu zgłoszenia
Przydzielenie odpowiedniego konsultanta
Realizacja zgłoszenia, informowanie Klienta o postępach prac
Potwierdzenie z Klientem, czy wykonana usługa jest zgodna z oczekiwaniami
Zamknięcie zgłoszenia
W ramach usługi wspieramy w poniższych obszarach
Naprawa błędów i rozwiązywanie problemów z systemem
Gwarantowany czas reakcji i naprawy (SLA) zapewnia Twojej firmie profesjonalną i zgodną z ustalonymi terminami realizację usługi utrzymania systemu oraz wsparcia użytkowników.
Konsultacja/szkolenie
Konsultacja lub szkolenie dotyczące m.in. funkcjonowania systemu, weryfikacji ustawień, konfiguracji użytkownika, nadania uprawnień, poprawy danych, zmiany na wydrukach dokumentów, analizy błędnych zapisów.
Zmiana lub rozszerzenie licencji
- Doradztwo w zakresie doboru licencji wg zapotrzebowania
- Zakup i dostarczenie licencji
- Instalacja licencji oraz przypisanie wskazanym użytkownikom
Przyjmowanie i alokacja usług rozwojowych
- Wstępna identyfikacja zapotrzebowania
- Konsultacja dotycząca zmiany w zakresie oprogramowania
- Doradztwo i rekomendacje sposobu rozwiązania
- Wycena oraz wstępne planowanie realizacji usługi
Jesteś zainteresowany usługą wsparcia Business Central?
Zostaw namiary na siebie, a my skontaktujemy się z Tobą i ustalimy, czy ta usługa jest dla Ciebie.
Rozwój Business Central
Zapewniamy ciągły rozwój Klientów poprzez doradztwo i wdrażanie dostępnych funkcjonalności, jak również budowę nowych specyficznych modyfikacji oraz integracji.
Wszelkie usługi opieramy na aplikacji Business Central, certyfikowanych rozszerzeniach obcych oraz Nav24.
Na czym polega usługa rozwoju
Business Central?
W ramach usługi rozwoju zapewniamy:
Konsultacja i doradztwo
- Identyfikację problemów oraz potrzeb biznesowych, które mogą być wspomagane systemem Business Central
- Analizę potrzeb, opracowanie projektu zmian i rekomendacji w systemie oraz organizacji
- Rekomendacje wdrożenia odpowiednich funkcjonalności lub rozbudowa istniejących
- Projektowanie procesu biznesowego z wykorzystaniem Business Central
Konfiguracja nowych modułów oraz szkolenia
- Planowanie oraz opracowanie koncepcji wdrożenia nowych funkcjonalności
- Edukacja i szkolenia kadry zarządzającej oraz użytkowników końcowych w zakresie możliwości oprogramowania
- Zarządzanie projektem
- Projektowanie procesu biznesowego z wykorzystaniem Business Central
- Asysta podczas uruchomienia i dalszy rozwój
Rekomendacje wykorzystania nowych funkcji dostępnych w kolejnych wydaniach Business Central oraz ISV
- Monitorowanie planu rozwoju Business Central oraz rozwiązań ISV, w tym Polskiej Funkcjonalności
- Organizowanie cyklicznych (co najmniej 2 razy w roku) webinarów edukacyjnych w zakresie istotnych zmian na poziomie funkcjonalnym i technicznym
- Konsultacje i doradztwo w zakresie nowych możliwości systemów
- Planowanie rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie digitalizacji zgodnie z rozwojem Business Central
- Koordynowanie i rekomendacje w zakresie uruchamiania nowych funkcjonalności
Projektowanie i wykonywanie modyfikacji
- Weryfikacja potrzeb Klienta w zakresie modyfikacji oraz rekomendacje sposobu ich wykonania z uwzględnieniem roadmapy rozwoju produktów oraz istniejącej standardowej funkcjonalności, która mogłaby pokryć zapotrzebowanie / rozwiązać problem
- Opracowanie założeń i projektu modyfikacji
- Analiza możliwych rozwiązań dostępnych w Produktach NAV24 lub na AppSource wraz z rekomendacją ich zastosowania
- Przygotowanie wyceny oraz planu realizacji
- Opracowanie harmonogramu oraz zarządzanie projektem wykonania i uruchomienia modyfikacji
- Wykonanie prac programistycznych
- Wykonanie testów wewnętrznych
- Asysta podczas testów użytkowników (UAT)
- Uruchomienie modyfikacji w środowisku „produkcyjnym”
Projektowanie i wykonywanie integracji
- Weryfikacja potrzeb klienta w zakresie integracji z systemami lub urządzeniami zewnętrznymi
- Ustalenie technicznego sposobu wymiany danych (pliki, webservice, inne)
- Identyfikacja i określenie poziomu wymiany danych
- Ustalenie kierunku i sekwencji wymiany danych wraz z określeniem trybu (Online / OnDemand) wymiany danych
- Ustalenie formatu wymiany danych (xml, csv, inne)
- Przygotowanie wyceny oraz planu realizacji
- Opracowanie harmonogramu oraz zarządzanie projektem wykonania i uruchomienia modyfikacji
- Komunikacja z firmami trzecimi (integratorami)
- Wsparcie Klienta w wypracowaniu całego procesu biznesowego wraz z ustaleniem poziomu wymiany danych
- Wykonanie prac programistycznych
- Wykonanie testów wewnętrznych
- Asysta podczas testów użytkowników (UAT)
- Uruchomienie modyfikacji w środowisku „produkcyjnym”
Analiza błędów / problemów + rekomendacje
- W oparciu o zgłoszenia serwisowe dokonywana jest analiza i kategoryzacja najczęściej pojawiających się problemów / błędów
- Przeprowadzanie konsultacji i szkoleń, mających na celu minimalizację błędów
Chcesz rozwijać system Business Central w Twojej firmie?
Zostaw kontakt, a my powiemy Ci jak to zrobić.
Update Business Central
Zapewniamy najbardziej aktualną i sprawdzoną wersję systemu.
Dlaczego Business Central powinien być aktualizowany
Zgodnie z cyklem życia produktu Microsoft, wydawana dwukrotnie w ciągu roku wydanie Business Central jest wspierane przez kolejne 18 miesięcy od jego wydania.
W ramach aktualizacji, poza poprawkami błędów, bez dodatkowych opłat dostarczane są funkcjonalności oraz unowocześniana architektura, włącznie z rozszerzaniem współpracy z innymi rozwiązaniami ekosystemu Microsoft, poprawiając produktywność oraz ergonomię pracy użytkowników.
Ponadto, z uwagi na ciągle zmieniające się prawo lokalne oraz wymagania związane z raportowaniem m. in. do ministerstwa finansów, rekomendujemy utrzymywanie systemu w wersji najbardziej aktualnej.
Dzięki odpowiednio przygotowanej architekturze systemu zarówno dla modelu SaaS, jak i On-Premise, wraz z odpowiednim zarządzaniem i rozwojem aplikacji (w tym modyfikacji oraz integracji), organizacje mogą stale się rozwijać.
Na czym polega usługa Update NAV24
- Monitorowanie zmian dostarczanych przez Microsoft oraz dostawców ISV (firmy trzecie)
- Informowanie o wydawanych aktualizacjach
- Zarządzanie oraz komunikacja z klientem w zakresie aktualizacji
- Planowanie i koordynacja prac związanych z aktualizacją oprogramowania (po stronie NAV24 oraz Klienta)
- Realizacja testów wewnętrznych (na środowisku testowym / piaskownicy)
- Wykonanie niezbędnych dostosowań modyfikacji rozszerzeń
- Asysta po uruchomieniu aktualizacji
Dlaczego warto skorzystać z usługi Update NAV24
- Pełny monitoring oraz zarządzanie zmianą
- Doradztwo w zakresie sposobu wykorzystania nowych funkcjonalności
- Propozycja migracji
- Wdrożenia nowych funkcjonalności
- Eliminacja potencjalnych problemów
- Zapewnienie działania aplikacji i ciągłości biznesowej
Aktualizowanie Dynamics 365 Business Central umożliwia Twojej organizacji wykorzystanie zgodnej z prawem, odpowiednio zabezpieczonej i ciągle rozwijanej funkcjonalności systemu.
Chcesz mieć zawsze aktualny system Business Central?
Zostaw adres e-mail i telefon, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły usługi.
Zmiana partnera wdrożeniowego
Zapewniamy profesjonalną opiekę i wsparcie w rozwoju organizacji w oparciu o Business Central.
Jeżeli współpraca z dotychczasowym dostawcą systemu Dynamics 365 Business Central nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zmienić partnera wdrożeniowego.
W ramach usługi przejęcia opieki
nad systemem oferujemy
W ramach usługi przejęcia opieki nad systemem oferujemy
Weryfikację wykorzystywanych funkcjonalności
Ustalenie modelu wdrożenia SaaS / OnPremise
Weryfikację zainstalowanych modyfikacji lub rozszerzeń (Extensions)
Weryfikację poprawności licencjonowania
Sprawdzenie poprawności ustawień systemu
Analizę występujących problemów i rekomendacje
Ustalenie możliwości przejęcia instalacji Business Central pod opiekę NAV24
Zaplanowanie projektu Upgrade w przypadku starszych wersji oraz strategii utrzymania instalacji do tego czasu
Jak to robimy
Gwarantujemy właściwe wykorzystanie aplikacji oraz możliwość dalszego rozwoju.
Bezpłatnie
- Weryfikacja potrzeb biznesowych
- Weryfikacja możliwości technicznych, licencyjnych i prawnych
Odpłatnie
- Audyt techniczny środowiska
- Audyt / analiza biznesowa – identyfikacja problemów, rekomendacje dot. zmian
- Opracowanie planu działań
- Rekomendacje dot. licencjonowania oraz migracji do aktualnej wersji systemu
- Ostateczna decyzja o przejęciu instalacji
- Ustalenie poziomu usług utrzymania, pakietu godzin oraz podpisanie umowy
Jeśli jesteś zainteresowany przeniesieniem systemu pod opiekę Nav24, zostaw numer i adres e-mail
Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie i wyjaśni szczegóły usługi.
Chcesz korzystać z najnowszej wersji systemu Business Central?
Zostaw adres e-mail i telefon, aby zamówić bezpłatną konsultację.
Opieka i wsparcie aplikacji PowerApps
Prace rozwojowe w kontekście aplikacji PowerApps, polegają na rozwijaniu istniejących aplikacji, tworzeniu nowych lub na odkrywaniu wspólnie z Klientem nowych obszarów do zdigitalizowania.
- Współpraca w zakresie utrzymania oraz rozwoju z obecnymi Klientami Nav24, rozpoczyna się zaraz po uruchomieniu produkcyjnym aplikacji.
- To Klient decyduje o poziomie pakietu utrzymania.
- Po podpisaniu umowy Utrzymania i Rozwoju, Zespół Nav24 przeprowadza z Klientem, proces on-boardingu, który pozwala na płynne przejście z fazy Wdrożeniowej do fazy Utrzymania i Rozwoju.
- [Opcjonalnie] – Dla Klientów z odpowiednim pakietem utrzymania, świadczymy usługi wsparcia 24/7.
Zainteresowała Cię usługa Power Apps?
Zostaw kontakt do siebie, jeśli chcesz umówić się na niezobowiązującą rozmowę z naszym konsultantem.
Opieka i wsparcie usługi Power BI
Dla Klientów posiadających raporty Power BI przygotowaliśmy usługę utrzymania raportu. Obejmuje ona:
- rozwiązywanie ewentualnych problemów z odświeżaniem danych w raporcie;
- nadawanie dostępów do raportów dla nowych użytkowników;
- pomoc w zrozumieniu danych pokazanych w raporcie;
- wyjaśnianie działania raportu i usługi Power BI.
Wsparcie obejmuje także modyfikacje w już istniejących raportach, wynikające przykładowo ze zmian w wyliczeniach pewnych wskaźników (np. marży) czy zmian w systemie, na którym raport bazuje.
Zmiany omawiamy podczas spotkania z Klientem. Z naszej strony w spotkaniu uczestniczy konsultant Business Central, który pomoże zrozumieć potrzebę biznesową klienta oraz specjalista Power BI znający budowę danego raportu. Po określeniu, jakie zmiany są wymagane, wykonujemy projekt rozwiązania i po akceptacji klienta przystępujemy do realizacji modyfikacji.