« powrót do strony głównej

Rozwiązania specjalizowane najlepszego systemu ERP

Każda branża jest inna – dotyczy to różnych produktów lub usług i w związku z tym realizuje specyficzne procesy – dlatego niezbędnym jest indywidualne podejście i unikalne rozwiązania informatyczne. Specjaliści z firmy Microsoft, odpowiedzialni za system Dynamics NAV, mając na uwadze powyższe, postanowili nieco rozszerzyć funkcjonalności swojego oprogramowania ERP. W ramach rozwiązań specjalizowanych stworzyli takie narzędzia jak: System Kontroli Produkcji (SKP), Zarządzanie Magazynem Wysokiego Składowania (WMS) i Elektroniczna Wymiana Danych (EDI).

System Kontroli Produkcji
System Kontroli Produkcji jest funkcjonalnością oprogramowania Microsoft Dynamics NAV, przeznaczoną do pracy na stanowiskach produkcyjnych. Poprzez funkcjonalnie zoptymalizowane okna, które dostosowane są do pracy na monitorach dotykowych, system pozwala na rejestrację najważniejszych danych dotyczących procesu produkcji. W ramach SKP możliwe jest: alokowanie zadań do odpowiednich stanowisk roboczych, ewidencjonowanie stanowisk produkcyjnych z przypisaniem wyposażenia, a także rozliczanie surowców według określonej receptury (przy użyciu kodów kreskowych dla kartotek i śledzonych partii). Poza tym, funkcjonalność umożliwia m.in.: rejestrowanie rzeczywistego czasu trwania operacji (przy wykorzystaniu stoperów systemowych i identyfikatorów pracownika), obsługę systemu za pomocą ekranów dotykowych i ze skanerów kodów kreskowych, znakowanie produktów etykietami logistycznymi, raportowanie czasu pracy i wydajności wg zadanych wymiarów oraz integrację ze standardową funkcjonalnością zarządzania produkcją.

Zarządzanie Magazynem Wysokiego Składowania
WMS to nic innego, jak kompleksowe rozwiązanie, które przy wykorzystaniu bezprzewodowych, mobilnych terminali wspomaga zarządzanie przestrzenią magazynową. Zarządzanie Magazynem Wysokiego Składowania daje możliwość: obsługi przyjęcia i odłożenia zapasów do odpowiednich miejsc składowania, oznaczania przyjmowanych surowców etykietami drukowanymi z urządzeń mobilnych, przesuwania między określonymi strefami i pojemnikami w magazynie oraz rejestrowania dokumentów magazynowych z uwzględnieniem śledzenia partii. Dodatkowo, pozwala na: automatyczne generowanie zapotrzebowania dla magazynierów w zakresie braków surowców na produkcji, pobieranie zapasów z magazynu (wg kolejki FIFO i LIFO), obsługę pobrań i wydań magazynowych i wreszcie inwentaryzację zapasów i obsługę wariantów zapasów.

Elektroniczna Wymiana Danych (EDI)
Elektroniczna wymiana danych zachodzi pomiędzy Microsoft Dynamics NAV a operatorem Electronic Data Interchange, czyli platformą Marketplanet. Głównym celem EDI jest eliminacja błędów powodowanych przez wielokrotne, ręczne wprowadzanie danych, a także usprawnienie przepływu informacji poprzez połączenie odpowiednich aplikacji pomiędzy stronami, których wymiana bezpośrednio dotyczy. Funkcjonalność umożliwia: automatyczne odbieranie zamówień od klientów, elektroniczne wystawianie i wysyłanie faktur, skrócenie czasu pobierania danych i realizacji zamówień, obsługę zmian w zamówieniu oraz standaryzację usług.

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo