Powrót do strony głównej

Microsoft Dynamics NAV – zarządzanie siecią sklepów

Microsoft Dynamics NAV – zarządzanie siecią sklepów

Microsoft Dynamics NAV – zarządzanie siecią sklepów
W czasach powszechnego dostępu do internetu klienci są doskonale poinformowani o ofercie Twojego sklepu, zanim w ogóle zdążą do niego wejść. Co to oznacza? Otóż, jako sprzedawca musisz zrobić wszystko, aby zapewnić im najlepszą obsługę i świetne wrażenia z zakupów. W związku z tym, bardzo ważne jest przekonanie wszystkich pracowników o tym, że dobra obsługa jest po prostu opłacalna. Pomoże Ci w tym Microsoft Dynamics NAV.

Nowoczesne zakupy wspomagane przez system klasy ERP
Z systemem Microsoft Dynamics NAV jesteś w stanie zapewnić każdemu klientowi wyjątkową obsługę. A to dlatego, że możesz wydajniej zarządzać wszystkimi punktami funkcjonującymi w ramach jednej sieci, a także dostosowywać się do zmian, wdrażać najnowsze technologie, narzędzia i innowacje. Co więcej, do lepszej jakości obsługi, a co za tym idzie – wzrostu sprzedaży – przyłożysz się dając pracownikom dostęp do szczegółowych informacji o produktach, klientach, zapasach i zamówieniach. Natomiast kontrolę nad wszelkimi operacjami zyskasz dzięki automatyzacji i zaawansowanym funkcjom operacyjnym. Pamiętaj przy tym, aby zapewnić klientom elastyczność – możliwość zakupów w sklepie stacjonarnym i odbierania ich w innych punktach lub dostawy do domu. Wreszcie, przy pomocy Dynamics NAV poprawisz wydajność pracowników (pulpity zarządcze, harmonogramy, zegar kontrolny).

Skuteczny merchandising w Microsoft Dynamics NAV
Merchandising w systemie Dynamics NAV umożliwia oferowanie produktów w odpowiednich kanałach sprzedaży i cenach. Poprzez dostęp do zestawu wyspecjalizowanych funkcji, które pomagają centralnie zarządzać merchandisingiem, system pozwala osiągnąć wyższy zwrot z inwestycji. Uproszczony zostaje również cały proces sprzedaży, a nawet działania promocyjne. Dzięki zarządzaniu asortymentem według kanałów i spersonalizowanych ofert możesz zdobyć zainteresowanie większej liczby klientów. Dodatkowo, tworząc i ukierunkowując katalogi dla konkretnych kanałów sprzedaży, klientów i sezonów, zyskujesz większe przychody.

Microsoft Dynamics NAV