« powrót do strony głównej

Integracja Dynamics 365 i Experience Manager w ramach współpracy Microsoft i Adobe

Nie od dziś dwa światowej sławy koncerny działające w branży IT, czyli Microsoft i Adobe, podejmują wspólne działania w celu stymulowania cyfrowej transformacji. Współpraca, która została po raz pierwszy oficjalnie ogłoszona podczas ubiegłorocznej konferencji Microsoft Ignite, tym razem ukierunkowana została na usprawnienie procesów zachodzących w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, m.in. w obrębie sprzedaży i marketingu. Na początku tego miesiąca wspomniane firmy ogłosiły bowiem integrację kolejnych narzędzi, a mianowicie Microsoft Dynamics 365 oraz Adobe Experience Manager. Z pewnością jesteście ciekawi czym ona zaowocuje. Sprawdźmy!

Czym jest Adobe Experience Manager?

Adobe Experience Manager jest to rozwiązanie, które obejmuje zarządzanie wykorzystywanymi na różnych platformach treściami i zasobami marketingowymi. Narzędzie umożliwia personalizację i dopasowanie treści zarówno w sieci, jak i na wyświetlaczach stacjonarnych. Pozwala więc na przechowywanie zasobów. Prócz tego, dzięki modułowi formularzy oraz funkcjom służącym budowaniu społeczności wokół produktów, zdecydowanie ułatwia interakcję z klientami.

Jakie korzyści niesie za sobą integracja dwóch narzędzi?

Połączenie funkcji Adobe Experience Manager z Microsoft Dynamics 365 daje użytkownikom obu narzędzi niespotykane wsparcie w procesie optymalizacji wyników sprzedaży, a także zarządzania leadami. Poza dodatkowymi źródłami danych o klientach, organizacje zyskują możliwość projektowania i wykorzystywania treści, które wraz z danymi z systemu CRM pozwalają na trafniejsze dopasowanie do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Z kolei materiały udostępniane klientom są bardziej spójne, i to bez względu na kanał komunikacji czy wykorzystywane urządzenie. Dodatkowo współpracy Adobe i Microsoft zmienia podejście sprzedaży i marketingu do budowania zaangażowania klientów. Opcja personalizacji doświadczenia klienta z wykorzystaniem danych z Dynamics 365 przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży. W związku z tym im więcej danych w widoku pojedynczego klienta, tym lepiej zaadresowane jego potrzeby, a co za tym idzie doskonale dopasowana oferta.

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo