Jak w łatwy sposób sprawdzić, czy pracownicy spełniają standardy wyznaczone przez Twoje przedsiębiorstwo? Z aplikacją Power Apps – NAV24 Audyt Pracowników to dziecinnie proste. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się w jaki sposób rozwiązanie przygotowane dla klienta NAV24 ułatwiło życie specjaliście ds. HR.
NAV24 Audyt Pracowników – idea powstania
Do NAV24 zgłosiła się Pani Agnieszka, HR-owiec w jednej z firm, którą obsługujemy. Pani Agnieszka okresowo przeprowadza audyt Działu Konsultingu, aby zweryfikować, czy poszczególni pracownicy przestrzegają standardów firmy. Zależało jej na zdigitalizowaniu i usprawnieniu tego procesu.
HR-owiec wraz z naszym specjalistą ds. Power Apps ustalili, że ocenie miałyby podlegać następujące obszary:
• Bezpieczeństwo danych;
• Rejestracja i planowanie pracy;
• Realizacja zgłoszeń serwisowych;
• Komunikacja z klientem.
Pani Agnieszka chciała, aby wyniki audytu można było od razu przesyłać w wiadomości e-mail do Zarządu oraz gromadzić je w jednym miejscu w celu porównania rezultatów z kolejnych miesięcy. Na tej podstawie specjalista Power Apps przygotował aplikację NAV24 Audyt Pracowników, dzięki której Pani Agnieszka błyskawicznie weryfikuje pracę konsultantów.
NAV24 Audyt Pracowników – jak to działa?
Sprawdź, jak krok po kroku wygląda teraz audyt w firmie Pani Agnieszki:
- Pani Agnieszka, HR-owiec, rozpoczyna nowy audyt wśród pracowników działu konsultingu, mający na celu weryfikację spełniania standardów pracy w firmie.
- Pani Agnieszka uruchamia aplikację NAV24 Audyt Pracowników, tworzy nowy audyt i losuje pracownika, który w dniu dzisiejszym zostanie poddany audytowi.
- Po wylosowaniu pracownika, HR-owiec podchodzi do jego miejsca pracy, a w aplikacji uruchamia listę obszarów, które zostaną poddane audytowi.
- Po wykonaniu audytu, przy pomocy jednego przycisku, pani Agnieszka wysyła wiadomość e-mail z podsumowaniem do przełożonych oraz zapisuje je w centralnej lokalizacji w chmurze, co pozwoli na przyszłościowe porównanie z wynikami przyszłych audytów.
Możesz również zobaczyć aplikację w akcji na poniższym filmiku:
Funkcjonalność aplikacji NAV24 Audyt Pracowników
Poznałeś już zasadę działania naszej aplikacji Power Apps. A czy wiesz jakie udogodnienia zapewni Ci korzystanie z aplikacji?
- aplikacja losowo wybiera osobę, która będzie poddana audytowi – nie ma schematu, a zatem osoba audytowana nie jest w stanie przewidzieć, kiedy nastąpi jej kolej;
- po zebraniu wszystkich pytań audytor widzi kompleksowe podsumowanie wszystkich odpowiedzi;
- podsumowanie audytu jest zapisywane na liście SharePoint oraz wysyłane w formie wiadomości e-mail do konkretnych osób. Pozwala to od razu zapoznać się z wynikami, jak również edytować je w programie Excel.
Cele i korzyści rozwiązania Power Apps od NAV24
Jak wspomnieliśmy wcześniej, nasz specjalista ds. Power Apps przygotowując aplikację kierował się konkretnymi założeniami. Aplikacja ma na celu m.in.:
- zdigitalizowanie procesu przeprowadzania audytów – szybki dostęp do informacji dla szerszego grona osób oraz możliwość ich dalszego, sprawnego przetworzenia (przesłanie, analiza);
- automatyczne zapisywanie w centralnej lokalizacji w chmurze – wyniki wszystkich audytów są w jednym miejscu, dostępne tylko dla określonych osób;
- aplikacja ma charakter mobilny, także audytor wykonuje czynność raz, bez konieczności późniejszego przepisywania odpowiedzi.
Spodobało Ci się nasze rozwiązanie? Potraktuj to jako inspirację – w różnych branżach jest bardzo wiele rodzajów audytów, czy też po prostu kwestionariuszy pytań. A zatem – skoro masz Microsoft 365, może warto byłoby zdigitalizować proces audytu również w Twojej firmie?
Zobacz nasze pozostałe aplikacje.