N24 Project Management App
N24 Project Management App to aplikacja do zarządzanie projektami oparta Power Apps, która współpracuje z pozostałymi usługami ekosystemu Microsoft 365. Jest to odpowiedź dla firm, które już posiadają plan Microsoft 365 zawierający usługi w chmurze, ale narzędzie Planner jest dla nich niewystarczające do obsługi realizowanych projektów.
Poszukujesz prostej aplikacji do sprawnego zarządzania projektami?
Wiele firm na rynku działa w sposób projektowy. Nie zawsze jednak specyfika ich działalności wymaga zaawansowanych narzędzi IT. W takim przypadku idealne może okazać się proste rozwiązanie, które oparte jest o sprawdzoną technologię i umożliwia wprowadzenie drobnych zmian. Właśnie dla takich przedsiębiorstw powstała aplikacja N24 Project Management App.
Przeznaczenie aplikacjiRozwiązanie pozwala na tworzenie projektów, określanie zadań oraz ich przydzielanie pracownikom w ramach założonego budżetu. Pracownicy widzą tylko swoje zadania – wraz z terminem realizacji, statusem oraz budżetem – na które mają możliwość rejestracji czasu pracy. Na jego podstawie Project Manager jest w stanie zweryfikować koszty poniesione na dane zadanie oraz cały projekt, jak również udzielić pracownikowi premii, jeśli ten zrealizował zadanie przed czasem. Wszystkie informacje są przechowywane w formie list SharePoint, do których możliwe jest zdefiniowanie konkretnych uprawnień.
Kluczowe funkcje aplikacji N24 Project Management App
- ewidencja realizowanych projektów;
- stały monitoring postępu prac;
- możliwość weryfikacji rentowności danego projektu / zadania, jak również efektywności pracownika poprzez jego zarejestrowany czas na konkretne zadanie;
- możliwość ustalenia premii w zależności od wykorzystanego budżetu na dane zadanie;
- zapisywanie klientów i kontaktów do ponownego zastosowania przy tworzeniu nowych projektów;
- integracja z pozostałymi usługami chmurowymi Microsoft 365.
Use case - scenariusz z życia
1. Pan Jan Kowalski – CEO w firmie Kowalski Sp. z o.o. – nawiązał współpracę z nowym klientem. 2. Pan Jan uruchamia aplikację i tworzy nowy projekt, uzupełniając informacje, takie jak nazwa projektu, dane klienta i dane osoby kontaktowej. Wprowadzone dane są zapisywane, aby przy realizacji innego projektu dla tego samego klienta można było go wybrać z listy. 3. W kolejnym kroku pan Jan wybiera zadania z dostępnych (funkcjonalność szablonów zadań), jak również ma możliwość zdefiniowania niestandardowych. Od razu przydziela je do konkretnych pracowników, definiując jednocześnie terminy realizacji oraz budżety godzinowe. 4. Po wszystkim – widzi podsumowanie projektu i zmienia statusy dla tych zadań, które muszą się rozpocząć i przechodzi do monitoringu postępu działań. 5. W momencie przydzielenia zadań pan Michał – pracownik w Kowalski Sp. z o.o. – otrzymuje powiadomienie mailowe o nowym zadaniu wraz z jego szczegółami. 6. Następnie, p. Michał przechodzi do aplikacji, gdzie widzi swoje wszystkie zadania. Wybiera konkretne, aby poznać szczegóły, a po realizacji rejestruje, ile godzin na nie przeznaczył. 7. Pan Michał nie zdążył zrealizować zadania w jeden dzień, więc wchodzi w jego szczegóły następnego dnia, widzi, ile do tej pory czasu zarejestrował, realizuje zadanie i rejestruje czas ponownie. Jeśli przekroczy budżet otrzyma informację w postaci czerwonego znacznika. Gdy zrealizuje zadanie – przechodzi do następnego.
Umów się na konsultację
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat N24 Project Management App lub po prostu interesuje Cię wycena? Napisz do nas!
Pokaż telefon...