Powrót do strony głównej

Automatyzacja pracy z Continia Document Capture

Automatyzacja pracy z Continia Document Capture

W większości firm na świecie akceptacja faktury przed jej zaksięgowaniem jest zupełnie standardową procedurą. Ma to na celu przede wszystkim sprawdzenie dokumentu pod kątem zgodności z ustaleniami i wprowadzenie ewentualnych zmian. Następną kwestią jest uzupełnienie wymiarów i ostateczna akceptacja kwoty do zapłaty. Nie ulega wątpliwości, że cały proces rejestracji dokumentów, w dowolnym systemie, jest dość męczący. A gdyby tak dało się go zautomatyzować? Jest na to sposób – Continia Document Capture.

Continia Document Capture – dodatek do Dynamics NAV

Od ponad 20 lat firma Continia oferuje dodatkowe rozwiązania dla systemu Microsoft Dynamic NAV, pozwalające na zarządzanie procesami w organizacjach. Bardzo ciekawym narzędziem jest Document Capture, oparte na technologii OCR (Optical Character Recognition – rozpoznawanie tekstu z zeskanowanego dokumentu). Oprogramowanie jest w pełni zintegrowane z systemem Dynamics NAV i pozwala na skanowanie, rejestrację i archiwizację dokumentów w firmie. Co więcej, rozwiązanie sprzyja automatyzacji obsługi faktur zakupu, usprawnia obieg dokumentów oraz obniża koszty związane z ich przechowywaniem. Podczas tworzenia faktury dodatek automatycznie wypełnia jej wszystkie pola. Dla każdego dostawcy należy utworzyć szablon, który można łatwo skonfigurować – wystarczy zaznaczyć interesujące obszary faktury.

Continia Document Capture
Prosta i skuteczna ścieżka zatwierdzania

Korzystając z Document Capture możliwe jest stworzenie dowolnie wielu ścieżek akceptacji faktur i przypisanie ich określonym dostawcom. W każdej z nich aplikacja pozwala umieścić ustaloną uprzednio liczbę użytkowników akceptujących. Możliwie jest również ustalenie progów dla każdego z nich. Dzięki temu, gdy całkowita wartość faktury przekroczy limit zatwierdzenia ustalony dla danego zatwierdzającego, dokument zostanie przekazany następnemu. Co ważne, każda z uprawnionych osób może modyfikować i zmieniać dokument, a także dodawać do niego komentarze, pliki oraz wartości wymiarów. Kiedy faktura zostanie zatwierdzona można ją zaksięgować i uiścić płatność. Dodatkowo, pracownicy, którzy np. znajdują się poza biurem, mogą za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego skorzystać ze specjalnego narzędzia Web Approval.

Dodatkowe możliwości

Za pomocą aplikacji Document Capture można nie tylko obsługiwać procesy związane z akceptacją faktur zakupu, ale również importować zamówienia sprzedaży przesyłane przez klientów oraz wszelkie inne dokumenty. Możliwości modyfikacji modułu są wprost nieograniczone. W prosty sposób można stworzyć dowolną kategorię dokumentów, zdefiniować pola, które przechwytywać będzie technologia OCR oraz powiązać dokumenty z konkretną kartoteką i opracować indywidualny proces ich rejestracji.

Wdrożenie Continia Document Capture

Continia Document Capture jest produktem certyfikowanym przez Microsoft oraz prostym w obsłudze i wdrożeniu. W oparciu o doświadczenie i opinie istniejących klientów, standardowe wdrożenie można wykonać w mniej niż tydzień, a zajmują się nim partnerzy Microsoft, m.in. NAV24.

Poznaj możliwości oraz działanie aplikacji Continia Document Capture w praktyce! Jeżeli masz więcej pytań – skontaktuj się z nami wypełniając formularz na naszej stronie internetowej.


Microsoft Dynamics NAV