Aplikuj: Specjalista ds. wsparcia i utrzymania IT (Service Desk) - NAV24
« powrót do strony głównej

Specjalista ds. wsparcia i utrzymania IT (Service Desk)

Autor: Damian Świńczyk / Data publikacji: 30.03.2022 / Data aktualizacji: 30.03.2022

Jesteśmy firmą technologiczną, która zajmuje się wdrażaniem i doradztwem w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT. Pomagamy menadżerom zarządzać przedsiębiorstwem, poprzez wykorzystanie aplikacji biznesowych Microsoft. Współpracujemy z naszymi Klientami w oparciu o partnerskie relacje. Nasz Zespół to specjaliści w pełni świadomi jak ogromną rolę w dzisiejszych czasach odgrywa IT w biznesie. Misją NAV24 jest projektowanie i dostarczanie rozwiązań wspierających realizację strategii biznesowych naszych Klientów.

Jako pracodawca oferujemy wiele możliwości rozwoju, zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w życiu zawodowym. Jeśli chcesz się rozwijać, szybko się uczysz, lubisz pracę z Klientem – dołącz do naszego Zespołu!

Poszukujemy osób, które tak jak my cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

Dołącz do zespołu NAV24 jako Specjalista ds. wsparcia i utrzymania IT (Service Desk)!


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Obsługa i realizacja bieżących zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników,
    • Konfigurowanie systemu i dostosowanie do potrzeb Klienta biznesowego,
    • Współpraca z zespołami wdrożeniowymi oraz programistycznymi w zakresie rozwiązywania problemów i rozwijania oprogramowania,
    • Raportowanie stanu wykonywanych zadań oraz zgłaszanie wszelkich napotkanych nieprawidłowości.

WYMAGANIA:

    • Posiadasz wykształcenie ekonomiczne/techniczne lub jesteś w trakcie studiów,
    • Masz dobre umiejętności organizacyjne i potrafisz priorytetyzować zadania,
    • Jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi,
    • Poruszasz się w aplikacjach biurowych Microsoft,
    • Posiadasz umiejętności analityczne,
    • W łatwy sposób potrafisz wyjaśniać skomplikowane zagadnienia,
    • Komunikujesz się biegle w języku angielskim min B2,
    • Jesteś samodzielny i potrafisz pracować pod presją czasu.

OFERUJEMY:

    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, przejrzysty system wynagrodzeń i premiowania;
    • możliwość rozwoju zawodowego;
    • uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach Microsoft;
    • pracę w zgranym zespole, w gronie specjalistów i ekspertów pasjonujących się nowoczesnymi technologiami;
    • ciekawe projekty;
    • nowoczesne biuro i świetna lokalizacja;
    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon);
    • benefity pozapłacowe (m.in. multisport, opieka zdrowotna);
    • elastyczne godziny pracy;
    • zajęcia języka angielskiego z native speakerem w godzinach pracy.

Aplikuj na stanowisko!

 

Skontaktuj się z nami






    *pole wymagane


    Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

    Zostaw swoje dane,
    oddzwonimy do Ciebie.

    Zaufali nam

    Partnerzy technologiczni