« powrót do strony głównej

CRM for Agents – oprogramowanie dla biznesu ubezpieczeniowego (część II)

Autor: Klaudia / Data publikacji: 07.02.2018 / Data aktualizacji: 07.02.2018
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jak już ostatnio zostało wspomniane dobre relacje z klientami odgrywają kluczową rolę w biznesie, decydują o przyszłym sukcesie lub porażce, szczególnie w branży ubezpieczeniowej. W związku z tym, to właśnie dla niej oprogramowanie dla biznesu Microsoft Dynamics stworzyło narzędzie CRM for Agents. Z poprzedniego artykułu wiemy, że stanowi one wsparcie planowania pracy oraz umożliwia zarządzanie i kontrolę planem marketingowym. Wobec tego, pozostaje nam wspomnieć jeszcze o kolejnych dwóch kwestiach, z pewnością niemniej istotnych z punktu widzenia towarzystw ubezpieczeniowych.

Zarządzanie grupą sprzedawców

Prócz omówionych w poprzednim wpisie funkcji, CRM for Agents wspiera managera w operacyjnym zarządzaniu pracą zespołu agentów, tzn. umożliwia segmentację agentów i kategoryzowanie ich m.in. według kryteriów stażu pracy oraz aktywności. Podział taki pomaga chociażby w zarządzaniu wysokością prowizji oraz porządkowaniu dystrybucji informacji w komunikacji wewnętrznej określonego towarzystwa ubezpieczeniowego. W końcu, menagerowie mogą podglądać, który z ich podwładnych sprzedał już pierwszą polisę.

Rozbudowa sieci sprzedaży

CRM for Agents okazuje się niezwykle pomocny już na etapie rekrutacji. Jak wiadomo, pozyskiwanie nowych agentów to dość skomplikowany proces, który wymaga zaangażowania wielu osób. Stąd narzędzie Microsoft wspiera menagerów od pierwszego spotkania, aż do zakończenia rekrutacji. Na każdym etapie pozwala podglądać kartoteki poszczególnych kandydatów i w taki sposób zapoznawać się z pełną historią procesu rekrutacji potencjalnych ubezpieczycieli. Z kolei agentów wspomaga od procesu ich rekrutacji, poprzez stawianie i realizacje celów, po widok 360 na klienta. Oznacza to, że ubezpieczyciele mają dostęp do kalendarza, na którym bazują podczas codziennej pracy w biurze, a także do wszystkich informacji dotyczących klienta. Oczywiście niezależnie od tego, czy przebywają w swojej siedzibie, czy w terenie na spotkaniach z klientami. Podsumowując, CRM for Agents wspiera budowanie pozytywnych relacji z klientami, a jednocześnie oferuje spójną i harmonijną pracę oraz maksymalizuje potencjał sprzedażowy.

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo