Case study: Turka Invest Sp. z o.o. - NAV24

 

Klient:

Turka Invest Sp. z o.o.

Branża:

Produkcja żywności

Lokalizacja:

Tarczyn, woj. mazowieckie

Strona internetowa:

www.turka.pl

O firmie:

Jeden z europejskich liderów w produkcji wysokiej jakości tortilli typu lavash i chleba typu doner.

Wdrożone rozwiązania:

pobierz referencje

Turka Invest Sp. z o.o.

Firma Turka Invest jest jednym z europejskich liderów w produkcji wysokiej jakości tortilli typu lavash i chleba typu doner. Przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę w Tarczynie. Posiadają również oddziały zagraniczne. Turka Invest zatrudnia ponad 200 osób i stale się rozwija. Produkty eksportowane są do wielu krajów, m.in. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. 

WYZWANIA

Spółka zaczęła się dynamicznie rozwijać. W związku z tym pojawił się problem, związany ze skalą, jakością oraz rzetelnością rejestrowanych informacji produkcyjnych, takich jak: ilości wyprodukowanych wyrobów oraz zużywanych surowców, czasów przestojów, a także poziom braków produkcyjnych. Informacje te były zapisywane w formie papierowej, a następnie wprowadzane do systemu ERP. Wydłużało to zdecydowanie proces rejestrowania danych oraz powodowało pomyłki, wynikające z błędów ludzkich. Rejestracja danych następowała z częstotliwością losową, a ich rzetelność była na niskim poziomie.

Ze względu na coraz większe zapotrzebowanie Klientów na produkty dostarczane przez Turkę, zaistniała również potrzeba rozbudowy magazynów. Ręczna obsługa wydań oraz przyjęć magazynowych, przy zwiększającym się metrażu magazynów miała negatywny wpływ na produktywność pracowników oraz czasy realizacji procesów magazynowych. Różnorodność dostawców oraz mnogość faktur zakupowych, również nie ułatwiała pracy. Każdorazowe wprowadzanie faktur zakupowych odbywało się w sposób ręczny, z uzupełnianiem wszystkich niezbędnych pól w systemie, co trwało bardzo długo. Pracownicy czuli, że pracy im nie ubywa, a wręcz przeciwnie.

Dodatkowo firma rozszerzyła swoją działalność o oddział w Hiszpanii zarządzany z Polski, w związku z tym, istniała potrzeba zbierania danych globalnie.

KORZYŚCI

Wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central w wersji SaaS oraz Microsoft 365 w centrali spółki w Polsce pozwoliło na ustandaryzowanie procesów produkcyjno-logistycznych oraz sprzedażowych. Rozwiązanie Microsoft 365 usprawniło procesy związane z komunikacją i współpracą.

Na podstawie wypracowanych i wprowadzonych funkcjonalności w Polsce, zostało przeprowadzone również wdrożenie systemu do spółki hiszpańskiej.

Dodatkowo stworzono wielojęzyczną i wielofirmową aplikację do rejestrowania danych produkcyjnych oraz aplikację do rejestrowania zużywania komponentów podczas procesu produkcyjnego w czasie rzeczywistym. Kolejne aplikacje stworzone w PowerApps umożliwiają Klientowi rejestrowanie produkcji wyrobów gotowych wraz z wydrukiem etykiet na wyroby gotowe. Jest także możliwość zarządzania oraz akceptowania wyprodukowanych wyrobów gotowych, a także rejestracja zużycia komponentów przy produkcji ciasta.

Rozwiązanie Tasklet Factory umożliwiło firmie Turka Invest rejestrowanie transakcji magazynowych z poziomu terminali mobilnych. Dodatkowo zostało uruchomione etykietowanie surowców w celu bardziej precyzyjnej identyfikacji surowców.

Wdrożone rozwiązania zaowocowały wzrostem poziomu realizacji produkcji, lepszą kontrolą stanów magazynowych oraz redukcją awarii.

Chcesz poznać dokładne fakty w liczbach? Sprawdź je tutaj.

Skontaktuj się z nami






    *pole wymagane


    Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

    Zostaw swoje dane,
    oddzwonimy do Ciebie.

    Zaufali nam

    Partnerzy technologiczni