Tworzywa sztuczne

Thermoplast Sp. z o.o.

Kompetentny partner w dziedzinie produkcji i dostaw indywidualnie zaprojektowanych profili z tworzyw sztucznych.

Firma Thermoplast to polsko-szwajcarska spółka joint-venture, która powstała w 1989 roku. Od momentu założenia przedsiębiorstwo specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań problemów w przemyśle. Początkowo firma korzystała ze szwajcarskiego i austriackiego doradztwa w zakresie produkcji stolarki okiennej z tworzywa sztucznego, wytłaczania profili oraz konstrukcji i budowy narzędzi do wytłaczania. W 1999 roku Thermoplast uzyskał certyfikat ISO 9001, co wówczas zapewniło mu miejsce w gronie pierwszych polskich przedsiębiorstw, które wdrożyły system zgodny z tą normą. Aktualnie, przedsiębiorstwo specjalizuje się w projektowaniu i budowie narzędzi do ekstruzji, a podstawowymi grupami produktów są profile techniczne dla przemysłu, profile meblowe oraz taśmy ogrodzeniowe, produkowane w procesie wytłaczania.

Wyzwania

Utrzymanie najwyższych standardów jakości, stała poprawa wydajności i ciągłe poszukiwanie lepszych rozwiązań dla Partnerów – to czynniki, które stanowiły punkt wyjścia do odnalezienia rozwiązania wspierającego funkcjonowanie Spółki. W związku z tym, już w 2008 roku firma zdecydowała się na wdrożenie ówczesnej wersji systemu ERP Microsoft Dynamics NAV 5.0. Wychodząc na przeciw zmianom na rynku, przedstawiciele firmy postanowili dokonać aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji. Zmiana podyktowana była chęcią wykorzystania najnowszych dostępnych rozwiązań. Ponadto firmie zależało na przemodelowaniu koncepcji realizacji transakcji magazynowych oraz wyceny kosztów produktów. Istotną kwestią było również wdrożenie modułu zarządzania, rozliczania i rejestracji czynności w ramach procesów budowy narzędzi. Dodatkowo, Thermoplast chciał uporządkować struktury materiałowe oraz procesy technologiczne zachodzące w firmie.

Korzyści

Wybór rozwiązania Microsoft był podyktowany funkcjonalnościami, które potrafiły sprostać procesom biznesowym firmy Thermoplast Sp. z o.o. Przy pomocy Nav24 dokonano wdrożenia nowej wersji systemu ERP Microsoft Dynamics NAV 2017, ułatwiając pracę poprzez prosty interfejs oraz nowe rozwiązania technologiczne. Co więcej, udało się usprawnić rozliczanie kosztów zleceń produkcyjnych oraz poprawiono proces odwzorowywania transakcji i stanów magazynowych. Przedstawiciele Nav24 wykonali integrację procesów gospodarki narzędziowej w zakresie budowy i napraw narzędzi z pozostałymi modułami systemu. Dodatkowo, doceniając możliwości rozwiązania, które odpowiedziały na aktualne potrzeby organizacji oraz ze względu na jego integralność z innymi rozwiązaniami Microsoft, firma Thermoplast Sp. z o.o. zdecydowała się również na wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) i Microsoft Office 365, które wspierają działania handlowców oraz Biura Obsługi Klientów, udostępniając im spójne dane z obu platform.

Kontakt

Porozmawiajmy o tym,
jak wspomóc Twój biznes

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie ERP - Dynamics 365 Business Central? A może interesuje Cię pakiet Microsoft 365 albo nasze rozwiązania Power Apps i Power BI? Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji?

Pokaż telefon...
* pola wymagane
checkmark-success

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Nav24. W przypadku podania numeru telefonu, wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny.  Rozwiń