Klient:

Thermoplast Sp. z o.o.

Branża:

Tworzywa sztuczne

Lokalizacja:

Libiąż, Polska

Strona internetowa:

http://thermoplast.eu/

O firmie:

Kompetentny partner w dziedzinie produkcji i dostaw indywidualnie zaprojektowanych profili z tworzyw sztucznych

Wdrożone rozwiązania:

pobierz referencje

Thermoplast Sp. z o.o.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Firma Thermoplast to polsko-szwajcarska spółka joint-venture, która powstała w 1989 roku. Od momentu założenia przedsiębiorstwo specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań problemów w przemyśle. Początkowo, firma korzystała ze szwajcarskiego i austriackiego doradztwa w zakresie produkcji stolarki okiennej z tworzywa sztucznego, wytłaczania profili oraz konstrukcji i budowy narzędzi do wytłaczania. W 1999 roku Thermoplast uzyskał certyfikat ISO 9001, co wówczas zapewniło mu miejsce w gronie pierwszych polskich przedsiębiorstw, które wdrożyły system zgodny z tą normą. Aktualnie, przedsiębiorstwo specjalizuje się w projektowaniu i budowie narzędzi do ekstruzji, a podstawowymi grupami produktów są profile techniczne dla przemysłu, profile meblowe oraz taśmy ogrodzeniowe, produkowane w procesie wytłaczania.

WYZWANIA

Utrzymanie najwyższych standardów jakości, stała poprawa wydajności i ciągłe poszukiwanie lepszych rozwiązań dla Partnerów – to czynniki, które stanowiły punkt wyjścia do odnalezienia rozwiązania wspierającego funkcjonowanie Spółki. W związku z tym, już w 2008 roku firma zdecydowała się na wdrożenie ówczesnej wersji Microsoft Dynamics NAV 5.0. Wychodząc na przeciw zmianom na rynku, przedstawiciele firmy postanowili dokonać aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji. Zmiana podyktowana była chęcią wykorzystania najnowszych dostępnych rozwiązań, ponadto, firmie zależało na przemodelowaniu koncepcji realizacji transakcji magazynowych oraz wyceny kosztów produktów. Istotną kwestią było również wdrożenie modułu zarządzania, rozliczania i rejestracji czynności w ramach procesów budowy narzędzi. Dodatkowo, Thermoplast chciał uporządkować struktury materiałowe oraz procesy technologiczne zachodzące w firmie.

KORZYŚCI

Wybór rozwiązania Microsoft był podyktowany funkcjonalnościami, które potrafiły sprostać procesom biznesowym firmy Thermoplast Sp. z o.o. Przy pomocy NAV24 dokonano wdrożenia nowej wersji systemu Dynamics NAV 2017, ułatwiając przez to pracę poprzez prosty interfejs oraz nowe rozwiązania technologiczne. Co więcej, udało się usprawnić rozliczanie kosztów zleceń produkcyjnych oraz poprawiono proces odwzorowywania transakcji i stanów magazynowych. Ponadto, przedstawiciele NAV24 wykonali integrację procesów gospodarki narzędziowej w zakresie budowy i napraw narzędzi z pozostałymi modułami systemu. Dodatkowo, doceniając możliwości rozwiązania, które odpowiedziały na aktualne potrzeby organizacji oraz ze względu na jego integralność z innymi rozwiązaniami Microsoft, firma Thermoplast Sp. z o.o. zdecydowała się również na wdrożenie rozwiązań Microsoft Dynamics 365 (CRM) i Office 365, które mają dodatkowo wesprzeć działania handlowców oraz Biura Obsługi Klientów, udostępniając im spójne dane z obu platform.

Zaufali nam

Partnerzy technologiczni

Microsoft
LS Retail
Netronic
Continia
Delmia
Anveo